مطالب مرتبط:
اهتمام ویژه شهید آیت الله رییسی بر تسهیل زیارت اربعین حسینی
شهید آیت الله رییسی با صبرش دشمنان و رقبایش را شرمنده کرد
آیت الله شهید رییسی ذوب در ولایت و خدمت بود
شهید آیت الله رییسی اهتمام ویژه ای به آموزش عالی داشت
دولت آیت الله رییسی تازه داشت به بار می نشست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 09:202024-05-26سياسي

رونق پروژه های آبخیز داری و دستاوردهای دولت شهید آیت الله رییسی


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت: پروژه های بزرگی از جمله طرح آبخیز تا جالیز با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) در سفرهای شهید آیت الله رییسی در استان رونق گرفت.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت: پروژه های بزرگی از جمله طرح آبخیز تا جالیز با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) در سفرهای شهید آیت الله رییسی در استان رونق گرفت.

  علیرضا نصرآبادی، در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه آیت الله رییسی شوق به انجام کار و خدمت به مردم را داشت، گفت: این شهید جمهور درک کاملی از شرایط داشته که ناشی از همجنس بودن و هم سطح بودن با جامعه هدف بوده است.

وی با بیان اینکه آیت الله رییسی از جنس مردم خود را دانسته و از همان سطح و طبقه سختی کشیده جامعه بود، گفت: تمام نداشته ها و بایدهای جامعه هدف را می شناخت و هر اقدامی و حرکتی در سطوح مختلف و مناصب متفاوت که عهده دار بود در راستای رفع کمبودها و مسائلی که می دانست به رفع آن تلاش می کرد.

نصرآبادی در خصوص خصوصیات بارز آیت الله رییسی گفت: خدمت در میانه میدان و پیشانی کار بوده و پیشرو، که به نوعی هیئت دولت به دنبال او رهروی کرده و دیگر ارتباط صادقانه با جامعه هدف و صداقتی که صرفا به معنای راست گفتن به معنای قرآنی رجال صدقوا


برچسب ها: آیت الله رییسی - منابع طبیعی و آبخیزداری - قرارگاه محرومیت زدایی - آیت الله - خراسان جنوبی - مدیرکل منابع طبیعی - آبخیز
آخرین اخبار سرویس:

رونق پروژه های آبخیز داری و دستاوردهای دولت شهید آیت الله رییسی

رونق پروژه های آبخیز داری و دستاوردهای دولت شهید آیت الله رییسی