مطالب مرتبط:
مسئول حراست - آقا
نگهبان - آقا
کارگر تولید - آقا
کارشناس پشتیبانی امور مشتریان - آقا
مهندس عمران - آقا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 خرداد 1403 ساعت 11:352024-05-23سياسي

احمد عربانی؛ شبی برای کارتونیست شیرین الرسم!/ خاطرهٔ جلدهای گل آقا


نکته جالب توجه این که همچنان دست از ترسیم نکشیده و اکنون نیز با روزنامه ای حرفه ای همکاری می کند و کارتون های بسیار شیرین او هنوز هم لبخند بر سیمای مخاطب می نشاند و سیمای خود او هم شیرین است.

- احمد عربانی؛ شبی برای کارتونیست شیرین الرسم!/ خاطرهٔ جلدهای گل آقا نکته جالب توجه این که همچنان دست از ترسیم نکشیده و اکنون نیز با روزنامه ای حرفه ای همکاری می کند و کارتون های بسیار شیرین او هنوز هم لبخند بر سیمای مخاطب می نشاند و سیمای خود او هم شیرین است.

   عصر ایران؛ مهرداد خدیر-  هفتصد و چهل و دومین شب از شب های بخارا به تجلیل از احمد عربانی (کارتونیست، کاریکاتوریست، انیماتور و طنزپرداز) اختصاص دارد و کیست که اهل مطبوعات باشد و طی این دهه ها از آثار او لذت نبرده باشد؟     برگزاری این مراسم نویسنده این سطور را به یاد آیین تجلیل از پیش کسوتان در  بهمن 1387 در انجمن صنفی روزنامه نگاران ایران می اندازد و از این نظر مایهٔ خوش وقتی است که طی این 16 سال هم خود ساختمان انجمن را بسته اند ( اگرچه نتوانسته اند منحل کنند و به لحاظ قانونی موجودیت دارد و فرزند آن - انجمن تهران- هم فعال شده) و هم برخی از برگزیدگان آن مراسم چهره در نقاب خاک کشیده اند و میهمان ویژه - مهدی کروبی - هم درحصر است و البته علت دعوت از آقای کروبی این بود که مراسم در سالگرد زنده


برچسب ها: احمد عربانی - شیرین - کارتون - کارتونیست - روزنامه - احمد - همکاری
آخرین اخبار سرویس:

احمد عربانی؛ شبی برای کارتونیست شیرین الرسم!/ خاطرهٔ جلدهای گل آقا

احمد عربانی؛ شبی برای کارتونیست شیرین الرسم!/ خاطرهٔ جلدهای گل آقا