مطالب مرتبط:
اتحادیه اروپا: حکم دیوان بین المللی دادگستری برای رژیم اسراییل الزام آور است
ارسال پیام خطرناک اروپا به اسراییل؛ ماجرا چیست؟
ارسال پیام خطرناک اروپا به اسراییل؛ ماجرا چیست؟
رونمایی از مقصد احتمالی سامان قدوس در اروپا
رونمایی از مقصد احتمالی سامان قدوس در اروپا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1403 ساعت 14:302024-05-25بين الملل

هشدار ویژه اروپا به اسراییل


رسانه آمریکایی در گزارشی با اشاره به اقدام اخیر سه کشور اروپایی برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین، آن را ارسال «یک هشدار اساسی به اسراییل از سوی اروپای غربی» توصیف و تاکید کرد که اگر سران رژیم صهیونیستی با آن همراهی نکنند با دنیایی از مشکلات مواجه خواهند شد.

- رسانه آمریکایی در گزارشی با اشاره به اقدام اخیر سه کشور اروپایی برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین، آن را ارسال یک هشدار اساسی به اسراییل از سوی اروپای غربی توصیف و تاکید کرد که اگر سران رژیم صهیونیستی با آن همراهی نکنند با دنیایی از مشکلات مواجه خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه نیویورک تایمز در گزارش خود نوشت: تصمیم نروژ، اسپانیا و ایرلند برای به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطینی جدیدترین گام در عدم پذیرش دولت راست افراطی فعلی اسراییل است که در عین حال که از جهان می خواهد، اجازه دهد حماس را در غزه نابود کند و از کار روی آینده ای جدید با فلسطینی های غیر حماس خودداری می کند.

این روزنامه با اشاره به اینکه بیش از 140 کشور و واتیکان حق فلسطینیان را برای داشتن کشوری در کرانه باختری، غزه و بیت المقدس شرقی به رسمیت شناخته اند افزود: با این حال، آنچه در مورد این اقدام اخیر قابل توجه است، این است که کشورهای عمده اروپای غربی و ایالات متحده که تاکنون استدلال می کردند ابتدا صلح


برچسب ها: سه کشور اروپایی - اسراییل - رژیم صهیونیستی - اروپا - اروپای غربی - کشور - گزارش
آخرین اخبار سرویس:

هشدار ویژه اروپا به اسراییل

هشدار ویژه اروپا به اسراییل