مطالب مرتبط:
آیت الله سیدابراهیم رییسی به شایستگی خادم ملت ایران بود
قدردانی عنایتی از اعلام آمادگی عربستان برای کمک به ایران
65 تن از سران و مقامات کشورها و شخصیت های بین المللی با ملت ایران ابراز همدردی کردند
ابراز همدردی مهاجرین افغانستانی در مشهد با ملت شریف ایران
موضع رهبر انقلاب در شهادت رییس جمهور مرهمی بر دل های شکسته ملت ایران بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1403 ساعت 13:502024-05-22سياسي

سید محرومان در سیلی از عشق و قدردانی ملت وفادار ایران بدرقه شد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت تاکید کردند که سید محرومان در سیلی از عشق و قدردانی ملت وفادار ایران بدرقه شد.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت تاکید کردند که سید محرومان در سیلی از عشق و قدردانی ملت وفادار ایران بدرقه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور روز یکشنبه (30 اردیبهشت) که برای افتتاح سد مرزی قیز قلعه سی به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، به علت سانحه ای که برای بالگرد حامل وی و همراهانش رخ داد، به شهادت رسید.

آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان بالگرد حامل رییس جمهور بودند.

شهدای خدمت در دو روز گذشته در تبریز، قم و تهران تشییع شدند؛ قرار است رییس جمهور شهید در مشهد، وزیر امور خارجه شهید در تهران و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی فردا (سوم خرداد) در تبریز به خاک سپرده شوند.

به دنبال حضور گسترده مردم در مراسم های تشییع شهدای خدمت، تعدادی از نمایندگان مجلس در صفحات شخصی خود در فضای مجازی مطالبی را منتشر کردند.


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - حضور گسترده مردم - شهدای خدمت - آذربایجان شرقی - نمایندگان مجلس - آیت الله سید ابراهیم رییسی - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

سید محرومان در سیلی از عشق و قدردانی ملت وفادار ایران بدرقه شد

سید محرومان در سیلی از عشق و قدردانی ملت وفادار ایران بدرقه شد