مطالب مرتبط:
راه اندازی پویش سراسری «یک آیه یک ختم»
پنج دفتر گمرکی خراسان رضوی در دولت سیزدهم راه اندازی شد
راه اندازی قطار مشاعر برای تسهیل در انتقال حجاج
بلوک زایمانی بیمارستان ایرانمهر سراوان بزودی راه اندازی می شود
پویش ختم سوره یس راه اندازی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 08:302024-05-26پزشكي

راه اندازی سامانه برخط ثبت داروی ترک اعتیاد


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: سامانه جدید برخط ثبت داروی ترک اعتیاد جهت جلوگیری از توزیع غیرقانونی این داروها، راه اندازی شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: سامانه جدید برخط ثبت داروی ترک اعتیاد جهت جلوگیری از توزیع غیرقانونی این داروها، راه اندازی شد.

دکتر محمد کاظم مومنی، در گفت وگو با ایسنا، افزود: این سامانه کمک می کند تا مراکز غیرفعال و غیرواقعی درمان سوء مصرف مواد شناسایی و از ثبت مکرر بیمار در مراکز متعدد جلوگیری شود.

وی ادامه داد: از دیگر ویژگی های این سامانه امکان برنامه ریزی برای تنظیم دقیق نیازهای مصرف دارویی و تولید متناسب با نیاز، پایش شاخص های درمانی و تحلیل آن ها و تهیه گزارشات به خصوص در مورد بیماران پرخطر از جمله مصرف کنندگان تزریقی مواد و تشکیل پرونده الکترونیک سلامت است.

دکتر مومنی افزود: با توجه به گذشت حدود یک سال از قطع شدن سامانه آی داتیس، سامانه ثبت ملی بیماران از ابتدای امسال راه اندازی و اطلاعات مسئولین فنی بارگزاری شده است و مراکز نیز در حال ثبت بیماران در سامانه هستند.

وی با بیان اینکه با این سامانه از سوء استفاده افراد در موارد خاص جلوگیری می شود، گفت: این سامانه گامی بلند در راستای نظارت بر مراکز درمان سوء مصرف مواد است به نحوی که داروها


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی زاهدان - دانشگاه علوم پزشکی - سامانه - راه اندازی - ترک اعتیاد - دانشگاه علوم - پرونده الکترونیک سلامت
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه برخط ثبت داروی ترک اعتیاد

راه اندازی سامانه برخط ثبت داروی ترک اعتیاد