مطالب مرتبط:
وضعیت تامین معلم و فضای آموزشی شهرستانهای استان تهران
46 طرح تولیدی و عمرانی جهادکشاورزی استان اردبیل آماده بهره برداری شد
مجارستان با تامین مالی اوکراین از سود حاصل از دارایی های مسدود شده روسیه مخالفت کرد
اعضای گروه 7 درباره تداوم تامین مالی اوکراین توافق کردند
آیت الله رییسی پیگیر مشکلات ورزش استان فارس بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1403 ساعت 15:552024-05-25اقتصادي

تامین مالی پروژه های عمرانی استان هرمزگان از طریق مولدسازی


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان گفت: تأمین مالی، تکمیل و توسعه بسیاری از پروژه های عمرانی استان و ارتقاء زیرساخت ها از طریق مولدسازی کام مردم هرمزگان را شیرین خواهد کرد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان گفت: تأمین مالی، تکمیل و توسعه بسیاری از پروژه های عمرانی استان و ارتقاء زیرساخت ها از طریق مولدسازی کام مردم هرمزگان را شیرین خواهد کرد.

مهدی دسینه نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان امروز شنبه 5 خرداد، اظهار کرد: مجوز 34 هزار و 400 میلیارد ریال مولدسازی اموال مازاد دولتی در سال جاری برای استان صادر شده است که بیشترین آن متعلق به املاک مازاد اداره کل راه و شهرسازی و اداره غله استان هرمزگان هر یک به ارزش حدود 12 هزار میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 425 میلیارد ریال اموال مازاد دولتی در استان به فروش رفت که 390 میلیارد ریال آن حاصل از فروش مدرسه مخروبه ای در شهرستان میناب بود، تصریح کرد: با دستور و تأکید استاندار، راهبری اداره کل امور اقتصادی و دارایی و تعامل با اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، تمام مبلغ فروش این مدرسه به احداث و تکمیل 40 کلاس درس اختصاص یافت که تا دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها: امور اقتصادی و دارایی - هرمزگان - پروژه های عمرانی - امور اقتصادی - ارتقاء زیرساخت ها - مولدسازی - اموال مازاد دولتی
آخرین اخبار سرویس:

تامین مالی پروژه های عمرانی استان هرمزگان از طریق مولدسازی

تامین مالی پروژه های عمرانی استان هرمزگان از طریق مولدسازی