مطالب مرتبط:
اشتغالزایی 3094 مددجو در دولت سیزدهم
قفل تولید باز شد | تعداد واحدهای تولیدی که در دولت سیزدهم احیا شد را ببینید
قفل تولید باز شد | تعداد واحدهای تولیدی که در دولت سیزدهم احیا شد را ببینید
آذری جهرمی: هنوز هم به دولت سیزدهم نقد دارم ولی برای ویژگی های شخصیتی مثبت رییسی شهادت می دهم/ خون شهید شاه کلید وحدت و همبستگی اجتماعی است
بیکاری به کف رسید، اشتغال اوج گرفت | خالص اشتغال دولت سیزدهم چقدر است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 خرداد 1403 ساعت 17:502024-05-24سياسي

اشتغالزایی برای 3094 مددجو در دولت سیزدهم


مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: شهید جمهور آیت الله رییسی در بحث ایتام دغدغه بسیار زیادی داشتند و خودشان امور را پیگیری می کردند به نحوی که در دولت سیزدهم برای 3094 مددجو اشتغالزایی صورت گرفت.

- ایسنا/تهران مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: شهید جمهور آیت الله رییسی در بحث ایتام دغدغه بسیار زیادی داشتند و خودشان امور را پیگیری می کردند به نحوی که در دولت سیزدهم برای 3094 مددجو اشتغالزایی صورت گرفت.

ابوالفضل پرپنچی مدیر کل کمیته امداد استان تهران در حاشیه گروه جهادی شهرستان پیشوا ضمن عرض تسلیت شهادت شهید خدمت و همراهان ایشان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: همانطور که هدف دولت و مقام معظم رهبری و همه نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای کمک به بخش آسیب پذیر است از سال گذشته تا کنون سه گروه جهادی در پیشوا مستقر شده است.

وی افزود: گروه های جهادی، شهرستان های کمتر توسعه یافته ای که در استان وجود دارد را شناسایی می کنند و خدماتی به آنها ارائه می دهند.

این مسئول خدمات گروه جهادی را چنین بیان کرد و گفت: خدمات تکمیلی از قبیل عینک، سمعک، همچنین کارهای تخصصی در زمینه بیماری از جمله خدمات گروه جهادی است.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران در رابطه با دغدغه های شهید آیت الله رییسی در بحث ایتام بیان کرد: 13 فروردین ماه در تکریم ایتا


برچسب ها: کمیته امداد استان تهران - مدیر کل کمیته امداد - کمیته امداد - دولت سیزدهم - استان تهران - اشتغالزایی - آیت الله رییسی
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی برای 3094 مددجو در دولت سیزدهم

اشتغالزایی برای 3094 مددجو در دولت سیزدهم