مطالب مرتبط:
غایب بزرگ استقلال خوزستان در مصاف با پرسپولیس
استقلال خوزستان با یک غایب به مصاف پرسپولیس می رود
شوک به استقلال خوزستان پیش از پرسپولیس
تاریخ جدید دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان + ساعت بازی
رونمایی از جانشین فوق ستاره پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال خوزستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1403 ساعت 19:502024-05-22ورزشي

پرسپولیس به دنبال تسویه حساب با خاطره تلخ اهواز در مصاف با استقلال خوزستان


پرسپولیس در حالی روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خوزستان می رود که از 11 تقابل قبلی خود با این تیم، تنها یک بار در اهواز طعم شکست را چشیده است.

- پرسپولیس در حالی روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خوزستان می رود که از 11 تقابل قبلی خود با این تیم، تنها یک بار در اهواز طعم شکست را چشیده است.

پرسپولیس با 6 برد و 4 مساوی و یک باخت و کسب 22 امتیاز در 11 بازی، عملکردی خوب را برابر تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادوار مختلف حضورش برابر این تیم داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازطرفداری، پرسپولیس در حالی برای دوازدهمین بار با استقلال خوزستان بازی خواهد کرد که تنها یک بار در سال 1394 و در زمانی که استقلال خوزستان در مسابقات فوتبال لیگ برتر به عنوان قهرمانی رسید، برابر این تیم در اهواز بازنده بوده است.

پرسپولیس اگر در بازی رفت برابر استقلال خوزستان مساوی نمی کرد و برنده می شد امروز در لیگ برتر صدرنشین می شد و بر همین اساس امروز پرسپولیس حاضر نیست کوچکترین فرصتی به تیم فوتبال استقلال خوزستان بدهد.

      پرسپولیس 2-2 استقلال خوزستان در روز 28 آذر 1402     پرسپولیس 0 استقلال خوزستان در روز 25 بهمن 1397     پرسپولیس 0-0 استقلال خوزستان در روز 18 مرداد ماه 1397     پرسپولیس 1-0 استقلال خوزستان در روز 5 اسفند .


برچسب ها: استقلال خوزستان - استقلال - خوزستان - پرسپولیس - ورزشگاه آزادی - تیم فوتبال استقلال خوزستان - مسابقات فوتبال لیگ برتر
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس به دنبال تسویه حساب با خاطره تلخ اهواز در مصاف با استقلال خوزستان

پرسپولیس به دنبال تسویه حساب با خاطره تلخ اهواز در مصاف با استقلال خوزستان