مطالب مرتبط:
چمران: اطلاعی از نامزدی زاکانی برای انتخابات ریاست جمهوری ندارم
حضور سعید محمد در انتخابات ریاست جمهوری 1403 قطعی شد؟
سلیمی نمین، فعال سیاسی اصولگرا: قطعا امکان حضور برای اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری فراهم می شود/ جهانگیری، همتی و لاریجانی مشکلی برای حضور در صحنه ندارند/ اینکه لاریجانی شخصاً به صحنه بیاید مشخص نیست، اما رهبری خواهان اصلاح جفایی است که انجام شد
احتمال حضور قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری
آذری جهرمی نظرش در رابطه با حضور در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 09:352024-05-26سياسي

درباره حضور زاکانی در انتخابات ریاست جمهوری اطلاعی ندارم


رییس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه در خصوص حضور شهردار تهران برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو اطلاعی ندارند، تاکید کرد: شهردار تهران برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری نیاز به استعفا ندارد.

- رییس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه در خصوص حضور شهردار تهران برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو اطلاعی ندارند، تاکید کرد: شهردار تهران برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری نیاز به استعفا ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی چمران پیش از آغاز 239 دویست وسی ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تشریح دستور جلسه امروز شورا در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدای این جلسه رییس سازمان آب و فاضلاب استان تهران آقای اردکانی در صحن شورا حضور پیدا کنند و مسائل مرتبط با آب و فاضلاب شهر تهران را تشریح می کنند.

بودجه ای که با مصوبه شورا در اختیار آب و فاضلاب قرار می گیرد که از محل تبصره ای است که درآمدهایی را برای آب و فاضلاب جهت اجرای برخی پروژه های آنها در نظر می گیرد.

وی اضافه کرد: لیست این پروژه ها نیز به شورا ارائه می شود و در شورای اسلامی شهر تهران مورد بررسی قرار می گیرد.


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - انتخابات ریاست - شورای اسلامی شهر تهران - ریاست جمهوری - رییس شورای اسلامی شهر تهران - شهردار تهران - تهران
آخرین اخبار سرویس:

درباره حضور زاکانی در انتخابات ریاست جمهوری اطلاعی ندارم

درباره حضور زاکانی در انتخابات ریاست جمهوری اطلاعی ندارم