مطالب مرتبط:
حکم دیوان لاهه درباره رفح؛ شکستی دیگر برای رژیم صهیونیستی
استقبال لبنان از تصمیم دیوان لاهه علیه رژیم صهیونیستی
حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به حومه حمص
حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به حومه حمص
حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به سوریه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1403 ساعت 16:002024-05-25بين الملل

رای لاهه، هشداری جدی که برای رژیم صهیونیستی گران تمام می شود


کارشناس حقوق بین الملل گفت که حکم دادگاه کیفری بین المللی یعنی نه تنها دستور توقف نسل کشی و جنایات در غزه از سوی دیوان لاهه درست بوده است بلکه کسانی که در این جنایت نقش داشته اند را هم باید دستگیر کرد.

- کارشناس حقوق بین الملل گفت که حکم دادگاه کیفری بین المللی یعنی نه تنها دستور توقف نسل کشی و جنایات در غزه از سوی دیوان لاهه درست بوده است بلکه کسانی که در این جنایت نقش داشته اند را هم باید دستگیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کریم خان، دادستان ارشد دادگاه کیفری بین المللی روز دوشنبه 31 اردیبهشت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر و یوآو گالانت، وزیر دفاع رژیم صهیونیستی را به ارتکاب جرایم جنگی و جنایت علیه بشریت متهم کرد.

بیانیه ای که روز دوشنبه توسط کریم خان، دادستان دیوان کیفری بین المللی صادر شد، نتانیاهو و گالانت را علاوه بر جنایات مطرح شده، متهم کرد که از گرسنگی دادن به غیرنظامیان به عنوان ابزاری برای جنگ استفاده می کنند و به عمد حملات علیه مردم غیرنظامی را همچون مصداق جنایت جنگی پیش می برند.

رژیم صهیونیستی به شدت به این اتهامات واکنش نشان داده و یسراییل کاتس، وزیر امور خارجه این کشور، این تصمیم را ظالمانه و یک ننگ تاریخی که برای همیشه در یادها خواهد ماند خواند.


برچسب ها: دادگاه کیفری بین المللی - بین الملل - بین المللی - دادگاه کیفری - رژیم صهیونیستی - حقوق بین الملل - دیوان کیفری بین المللی
آخرین اخبار سرویس:

رای لاهه، هشداری جدی که برای رژیم صهیونیستی گران تمام می شود

رای لاهه، هشداری جدی که برای رژیم صهیونیستی گران تمام می شود