مطالب مرتبط:
رحمن قهرمان پور: تا تشکیل دولت جدید، همکاری بیشتر وزارت خارجه و شورای عالی امنیت ملی در پرونده های حساس راهگشا خواهد بود/ تصمیم گیری های بزرگ در سیاست خارجی به دولت بعد موکول خواهد شد
سازمان جهانی کار در جهت رفع تحریم ادوات ایمنی همکاری کند/ لایحه ارتقای امنیت شغلی آماده شد
اینفوگرافیک/ دولت سیزدهم برای یارانه ها چه کرد؟
دولت سیزدهم برای یارانه ها چه کرد؟
اقدامات دولت سیزدهم برای یارانه ها | اینفوگرافیک
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 12:302024-05-26اقتصادي

دولت سیزدهم عنایت ویژه ای به امنیت شغلی کارگران داشت


معاون روابط کار وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی تنظیم قراردادها و پیمان های دسته جمعی را بهترین مدل در قرارداد عنوان کرد و با اشاره به آماده شدن لایحه ارتقای امنیت شغلی گفت: - معاون روابط کار وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی تنظیم قراردادها و پیمان های دسته جمعی را بهترین مدل در قرارداد عنوان کرد و با اشاره به آماده شدن لایحه ارتقای امنیت شغلی گفت: دولت سیزدهم در خصوص امنیت شغلی کارگران عنایت ویژه ای داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی حسین رعیتی فرد در هشتمین همایش ملی کار با اشاره به اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در کارگاه های بالای 50 نفر گفت: با اجرای این طرح به تحقق عدالت مزدی نزدیک می شویم.

وی نقش کارگران در تحقق شعار سال و مشارکت در جهش تولید را مورد تاکید قرار داد و گفت: بهره وری، نوآوری و خلاقیت با مشارکت کارگران اتفاق می افتد و دستیابی با اهداف با کارگران ممکن می شود.

معاون وزیر کار در عین حال از آماده شدن لایحه ارتقای امنیت شغلی خبر داد و گفت: با همراهی و مشورت اتاق بازرگانی و مرکز پژوهش های مجلس توانستیم لایحه ارتقای امنیت شغلی را طراحی و تدوین کنیم که این لایحه به زودی به مجلس ارسال می شود.

رعیتی فرد با بیان اینکه رییس جمهور فقید درباره امنیت شغلی کارگران عنایت ویژه ای داشتند اظهار کرد: تا پایان اسفند 1402 بیش از 300 واحد که دارای اع


برچسب ها: امنیت شغلی - کارگران - امنیت شغلی کارگران - معاون روابط کار - قرارداد - رفاه اجتماعی - دولت سیزدهم
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم عنایت ویژه ای به امنیت شغلی کارگران داشت

دولت سیزدهم عنایت ویژه ای به امنیت شغلی کارگران داشت