مطالب مرتبط:
سرلشکر باقری درگذشت مادر سیدحسن نصرالله را تسلیت گفت
قالیباف درگذشت مادر سیدحسن نصرالله را تسلیت گفت
سرپرست وزارت امور خارجه به سیدحسن نصرالله تسلیت گفت
دکتر حسن روحانی به سیدحسن نصرالله تسلیت گفت
مقامات ایران درگذشت مادر سیدحسن نصرالله را تسلیت گفتند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 15:252024-05-26سياسي

تسلیت سرلشکر سلامی به سیدحسن نصرالله


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت والده سیدحسن نصرالله را به وی تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام سرلشکر حسین سلامی به شرح زیر است: وَ بَشِّرِ الصّابِرین اَلَّذینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصیبَهٌ قالُوا إِنّا لِلّهِ وَ إِنّا إِلَیْهِ راجِعُونَ برادر مجاهد حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سیّدحسن نصراللّه دبیر کل محترم حزب اللّه لبنان السلام علیکم و رحمه اللّه؛ رحلت جانسوز والده مکرمه جنابعالی، بانوی پارسا و فاطمی الحاجه أم حسن موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

بی شک همت و جهاد فاطمی آن بانوی عالیقدر و پرهیزگار در تربیت فرزندی برومند و مجاهد مانند شما برادر عزیز که افتخار اسلام و امید امت اسلامی در صف مقدم دفاع از منافع و مصالح ملی لبنان قهرمان و مقاوم و نبرد با اشغالگران فلسطین و غاصبان قدس شریف چون خورشیدی تابناک نورافشانی می کنید، ذخیره ای ارزشمند و توشه ای گرانبها برای سربلندی ایشان در روز عقبی خواهد بود.

بدینوسله مصیبت فقدان آن مادر مومنه و صالحه را به حضرتعالی و بیت مکرم و مردم شریف لبنان تسلیت و تعزیت عرض نموده واز درگاه حضرت حق تعالی برای آن فقیده سعیده غفران و رضوان الهی و برای بازماندگان و داغدیدگان معزز بویژه آن برادر مجاهد و همرزم صبر جمیل و اجر جزیل طلب می کنم.


برچسب ها: سیدحسن نصرالله - فرمانده کل سپاه پاسداران - اسلام - سلامی - حجت الاسلام والمسلمین - سپاه پاسداران انقلاب - سرلشکر حسین سلامی
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت سرلشکر سلامی به سیدحسن نصرالله

تسلیت سرلشکر سلامی به سیدحسن نصرالله