مطالب مرتبط:
مخالفت مجمع تشخیص مصلحت با لایحه حجاب و عفاف
آخرین خبرها از طرح ساماندهی کارکنان دولت امروز شنبه 5 خرداد
تازه ترین خبرها از طرح ساماندهی کارکنان دولت امروز شنبه 5 خرداد
آخرین خبرها از طرح ساماندهی کارکنان دولت امروز شنبه 5 خرداد
مخالفت مجمع تشخیص با لایحه حجاب و عفاف
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1403 ساعت 16:052024-05-25سياسي

طرح ساماندهی کارکنان در انتظار تأیید مجمع تشخیص مصلحت نظام


رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از تصویب مجدد طرح ساماندهی کارکنان دولت در صحن علنی مجلس خبر داد و گفت: این طرح در انتظار تأیید مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

- ایسنا/اردبیل رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از تصویب مجدد طرح ساماندهی کارکنان دولت در صحن علنی مجلس خبر داد و گفت: این طرح در انتظار تأیید مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

ولی اسماعیلی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه طرح ساماندهی کارکنان دولت، قراردادی و شرکتی را دو سال قبل در مجلس شورای اسلامی شروع کردیم، افزود: این طرح در راستای ایجاد امنیت شغلی کارکنان است و با 200 رأی موافق در صحن علنی تصویب شد و به شورای نگهبان رفت.

وی اظهار کرد: در این دو سال طی رفت و برگشت های بیش از 5 بار که این طرح بین مجلس و شورای نگهبان داشت، اصلاحیه ها و نظرات شورای نگهبان انجام و مجددا برای تأیید به شورای نگهبان ارسال شد.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح در هیأت مجمع تشخیص مصلحت نظام به دلایل بار مالی برای دولت و مخالفت با طرح چابکسازی دولت رد شد و مجددا در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی مطرح و با رأی قاطع به صحن علنی مجلس راه یافت.

نماینده مردم شهرستان گرمی و انگوت ادامه داد: نمایندگان در صحن علنی مجلس با اکثریت آراء بر طرح مزبور اصرار کردند و خواستار طر


برچسب ها: مجمع تشخیص مصلحت نظام - مجلس شورای اسلامی - شورای نگهبان - مجمع تشخیص مصلحت - کمیسیون اجتماعی مجلس - کارکنان - شورای
آخرین اخبار سرویس:

طرح ساماندهی کارکنان در انتظار تأیید مجمع تشخیص مصلحت نظام

طرح ساماندهی کارکنان در انتظار تأیید مجمع تشخیص مصلحت نظام