مطالب مرتبط:
شناسایی50 درصد تغییر کاربری اراضی خراسان رضوی در نیشابور
خبر جدید درباره اعلام نرخ اجاره بها در استان البرز
کم بارش ترین استان های کشور کدامند؟/ وضعیت دمایی و بارشی کشور در خرداد
کم بارش ترین استان های کشور
بارش سنگین باران در این 6 استان/ گرد و خاک مهمان کشور می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 12:552024-05-26سياسي

بیش از 20 درصد مقابله با تغییر کاربری های کشور در استان البرز است


با اینکه استان البرز به عنوان کوچکترین استان به لحاظ مساحت شناخته می شود اما بیش از یک پنجم اقدامات انجامی در حوزه مقابله با تغییرکاربری ها در کل کشور مربوط به استان البرز است.

- ایسنا/البرز رییس کل دادگستری استان البرز گفت: با اینکه استان البرز به عنوان کوچکترین استان به لحاظ مساحت شناخته می شود اما بیش از یک پنجم اقدامات انجامی در حوزه مقابله با تغییرکاربری ها در کل کشور مربوط به استان البرز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دادگستری البرز، نخستین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی استان البرز با محوریت بررسی مصوبات نشست پیشین و اتخاذ تدابیر برای تسریع در اجرای آزادسازی بستر رودخانه های استان، صدور سند تالاب صالحیه و صدور اسناد اراضی کشاورزی استان برگزار شد.

حسین فاضلی هریکندی در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه آیت الله رییسی به تشریح خدمات ماندگار وی در دوران مسئولیت در قوه قضاییه و سپس قوه مجریه پرداخت.

رییس کل دادگستری استان البرز در ادامه به بیان برخی اقدامات شاخص دادگستری کل استان البرز در حوزه حقوق عامه، تصریح کرد که انجام این اقدامات در راستای اجرای سیاست های ابلاغی و دستورات رییس قوه قضاییه بوده است و بدون تلاش و همکاری دستگاه های عضو شورا محقق نمی شد.


برچسب ها: استان البرز - استان - البرز - تغییرکاربری - شورای حفظ حقوق بیت المال - رییس کل دادگستری استان - مقابله با تغییر کاربری
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 20 درصد مقابله با تغییر کاربری های کشور در استان البرز است

بیش از 20 درصد مقابله با تغییر کاربری های کشور در استان البرز است