مطالب مرتبط:
اصلاح و بهینه سازی رایگان 550 موتورخانه در ایلام
36 کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری 1403 /کدام اصلاح طلبان وارد گود می شوند؟ /اصولگرایان به صف شدند /احمدی نژاد هم هست
کیهان: برای مردم مهم نیست چه کسی رییس مجلس می شود/ اصلاح طلبان دارای 45 کرسی در مجلس دوازدهم شده اند
فرونشست زمین در خیابان پروین اعتصامی اصفهان/ اصلاح شبکه فاضلاب در حال انجام است
کارگران و مصائب «اصلاح عناوین شغلی»
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1403 ساعت 14:502024-05-25اقتصادي

اصلاح و بهینه سازی رایگان 550 موتورخانه در ایلام


رییس اصلاح وبهینه سازی شرکت گاز ایلام از اصلاح و بهینه سازی 103 موتورخانه در سطح استان طی  سال گذشته خبر داد و گفت: در راستای بهینه سازی مصرف گاز موتورخانه ها در بخش های مختلف اداری، - ایسنا/ایلام رییس اصلاح وبهینه سازی شرکت گاز ایلام از اصلاح و بهینه سازی 103 موتورخانه در سطح استان طی  سال گذشته خبر داد و گفت: در راستای بهینه سازی مصرف گاز موتورخانه ها در بخش های مختلف اداری، خانگی، تجاری و آموزشی بیش از 17میلیارد ریال به مجریان طرح بهینه سازی پرداخت شده است.

ولی عارفی با اشاره به اینکه در این طرح اصلاح و ترمیم عایق کاری موتورخانه، تنظیم مشعل و نصب رسوب گیر سختی آب برای مشترکان مشمول بصورت رایگان انجام می شود، افزود: با اجرای این طرح علاوه بر صرفه جویی در مصرف گاز مشترکان، باعث کاهش هزینه گازبهای آنها نیز خواهد شد.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح گاز مصرفی واحدها تا 15 درصد کاهش می یابد، اظهار کرد: از ابتدای شروع این طرح تاکنون 600 مشترک در سامانه ثبت نام کرده اند که از این تعداد 550 مورد اجرا و مابقی مورد دیگر در دست اقدام است.

رییس اصلاح و بهینه سازی شرکت گاز ایلام با اشاره به اینکه از ابتدای شروع طرح تاکنون و در راستای بهینه سازی مصرف گاز موتورخانه های اداری، خانگی، تجاری و آموزشی بیش از 48 میلیارد ریال به پیمانکاران مجری پرد


برچسب ها: بهینه سازی - موتورخانه - بهینه سازی مصرف گاز - سازی - اصلاح - بهینه سازی مصرف - موتورخانه ها
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح و بهینه سازی رایگان 550 موتورخانه در ایلام

اصلاح و بهینه سازی رایگان 550 موتورخانه در ایلام