مطالب مرتبط:
شکست سنگین تیم ملی والیبال مقابل صربستان
شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل صربستان
شکست ترکیه باعث صعود یک پله ای تیم ملی والیبال ایران شد آفتاب نو | اخبار ورزشی
شکست ترکیه باعث صعود یک پله ای تیم ملی والیبال ایران شد آفتاب نو | اخبار ورزشی
تمام حالت های امتیاز گیری تیم ملی والیبال مقابل صربستان + رنکینگ جهانی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 خرداد 1403 ساعت 06:352024-05-23ورزشي

واکنش تلخ کاپیتان تیم ملی والیبال به شکست برابر صربستان


کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: می توانستیم در ست نخست برابر صربستان خیلی راحت حتی با اختلاف 10 امتیازی برنده مسابقه باشیم، خیلی از حریف پیش بودیم اما این اتفاق متاسفانه نیفتاد و فقط پشیمانی بعد از باخت برایمان باقی ماند.

- کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: می توانستیم در ست نخست برابر صربستان خیلی راحت حتی با اختلاف 10 امتیازی برنده مسابقه باشیم، خیلی از حریف پیش بودیم اما این اتفاق متاسفانه نیفتاد و فقط پشیمانی بعد از باخت برایمان باقی ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود از لیگ ملت های 2024 از ساعت 3 بامداد پنجشنبه سوم خرداد به مصاف صربستان که حریف مستقیم خود برای صعود به المپیک است، رفت و سه بر یک (27 بر 25، 17 بر 25، 25 بر 19 و 25 بر 18) شکست خورد.

عبادی پور: فقط پشیمانی برایمان ماند میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از این مسابقه اظهار کرد: می توانستیم در ست نخست برابر صربستان خیلی راحت حتی با اختلاف 10 امتیازی برنده مسابقه باشیم، خیلی از حریف پیش بودیم اما این اتفاق متاسفانه نیفتاد و فقط پشیمانی بعد از باخت برایمان باقی ماند.

عبادی پور با تاکید بر این که نباید چنین اتفاقاتی در والیبال ایران رخ دهد، تصریح کرد: اگر در امتیازات برابر بودیم می گفتم آن ها با تجربه تر عمل کردند و ما را بردند


برچسب ها: کاپیتان تیم ملی والیبال - تیم ملی والیبال ایران - تیم ملی والیبال - کاپیتان تیم ملی - والیبال ایران - والیبال - تیم ملی
آخرین اخبار سرویس:

واکنش تلخ کاپیتان تیم ملی والیبال به شکست برابر صربستان

واکنش تلخ کاپیتان تیم ملی والیبال به شکست برابر صربستان