مطالب مرتبط:
محمدعلی انصاری: یکی از ویژگی های شهید رییسی شناخت درست راه، اندیشه و مکتب امام بود/ کسانی باید پا به عرصه مسئولیت بگذارند که بتوانند به اندازه عظمت و اقتدار ملت خدمت کنند/ عظمت مردم را بشناسیم، درد آنها را بشنویم و واقعا خادم مردم باشیم
حرکت به نفع توده های مردم؛ ویژگی بارز رییس جمهور شهید
گرامیداشت رییس جمهور شهید و همراهان در مسجد ارک
هاکی ایران بر بام آسیا ایستاد/ تقدیم جام قهرمانی به رییس جمهور شهید و همراهانش | اخبار ورزشی
عزاداری بی بی گل در فراق رییس جمهور شهید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 14:352024-05-26سياسي

ویژگی های رییس جمهور شهید در نگاه محمدعلی انصاری


دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره) گفت: مردمی بودن، شناخت درست راه، اندیشه و مکتب امام و مسوولیت پذیری از جمله ویژگی های رییس جمهور شهید و هیات همراه ایشان در سفر به استان آذربایجان شرقی بود.

- دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره) گفت: مردمی بودن، شناخت درست راه، اندیشه و مکتب امام و مسوولیت پذیری از جمله ویژگی های رییس جمهور شهید و هیات همراه ایشان در سفر به استان آذربایجان شرقی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی انصاری در پنجمین نشست ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) با تسلیت شهادت رییس جمهور فقید و هیات همراه ایشان، گفت: باید مردم و عظمت آنان را باور داشت و به آنان احترام گذاشت.

یکی از صحنه های جالب این بود که در مراسم های شهدای خدمت همه قشرهای مردم و همه تفکرات سیاسی به صحنه آمدند؛ لذا باید عظمت مردم را بشناسیم، درد آنها را بشنویم و واقعا خادم مردم باشیم.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم عظیم و میلیونی تشییع و احترام به ساحت مقدس این شهدا در کشور بار دیگر صحنه یکی از حماسه های کم نظیر تاریخ مردم ایران را به نمایش گذاشت و در کنار نام این شهیدان، بار دیگر جهانیان عظمت و همبستگی ملت ایران را شاهد بودند.


برچسب ها: رییس جمهور - استان آذربایجان شرقی - امام خمینی - آذربایجان شرقی - محمدعلی انصاری - مردم - بزرگداشت
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی های رییس جمهور شهید در نگاه محمدعلی انصاری

ویژگی های رییس جمهور شهید در نگاه محمدعلی انصاری