مطالب مرتبط:
دولت حامی واگذاری مدیریت خودروسازها به بخش خصوصی است یا مانع آن؟
چرا باید کسری های دولت را بخش خصوصی جبران کند؟
توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان بوشهر + فیلم
50 همت سرمایه گذاری برای بخش خصوصی در سال گذشته جذب شد
برنامه ریزی برای جذب سرمایه گذاری 50 همتی بخش خصوصی در سال 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 18:552024-05-26سياسي

تجویز واگذاری 180 دستگاه اتوبوس شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز به بخش خصوصی


اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با لایحه شهرداری تبریز مبنی بر تجویز واگذاری 180 دستگاه اتوبوس شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز به اشخاص حقیقی و بهره برداران حقوقی موافقت کردند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با لایحه شهرداری تبریز مبنی بر تجویز واگذاری 180 دستگاه اتوبوس شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز به اشخاص حقیقی و بهره برداران حقوقی موافقت کردند.

لایحه شهرداری تبریز مبنی بر تجویز واگذاری 180 دستگاه اتوبوس شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز به اشخاص حقیقی و بهره برداران حقوقی، پس از بررسی و ارئه پیشنهاداتی از سوی کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر و اعضای آن، به تصویب رسید.

پیشنهاد شهرداری تبریز در این لایحه دریافت 30 درصد از کل قیمت اتوبوس های صفر کیلومتر و 25 درصد از کل قیمت اتوبوس های کارکرده به صورت پیش پرداخت و مابقی به صورت نقد و اقساط است.

کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر نیز با بررسی این لایحه و ارائه گزارش آن درصحن علنی، پیشنهاد دریافت 20 درصد از مبلغ کل اتوبوس های سفر و کارکرده به عنوان پیش پرداخت و مابقی به صورت نقد و اقساط را ارئه کرد.

در نهایت لایحه شهرداری تبریز مبنی بر تجویز واگذاری 180 دستگاه، با اخذ 20 درصد پیش پرداخت قیمت کارشناسی اتوبوس های صفر و کارکرده و مابقی به صورت نقد و اقساط، به اشخاص حقی


برچسب ها: شرکت واحد اتوبوسرانی - اتوبوس - اتوبوس شرکت واحد - شهرداری تبریز - تبریز - شورای اسلامی شهر - شورای اسلامی شهر تبریز
آخرین اخبار سرویس:

تجویز واگذاری 180 دستگاه اتوبوس شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز به بخش خصوصی

تجویز واگذاری 180 دستگاه اتوبوس شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز به بخش خصوصی