مطالب مرتبط:
جرائم جدید رانندگی در انتظار ابلاغ
تعرفه مراکز مشاوره خانواده قوه قضاییه ابلاغ شد
تورم ژاپن دور از انتظار شد
رییس جمهور شهید کدام شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد؟
تورم ژاپن دور از انتظار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 10:302024-05-26اقتصادي

جرائم جدید رانندگی در انتظار ابلاغ


بنابر اعلام و ابلاغ هیات دولت، تخلفات جرائم رانندگی با در نظر گرفتن ماده 28 قانون رسیدگی به تخلفات پلیس، افزایشی 4 تا 5 برابری خواهند داشت و تنها تخلفی که افزایش 7برابری داشته، - رانندگی در مواقعی است که فرد مشروبات الکلی یا مواد مخدر مصرف کرده باشد.

بر اساس پیگیری های خبرنگار برنا، اجرای جریمه های جدید رانندگی که قرار بود تا 15 اردیبهشت ماه سال جاری به پلیس راهور فراجا اعلام و اجرایی شود، تاکنون صورت نگرفته و پلیس همچنان منتظر ابلاغ جریمه های جدید رانندگی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرنا، ابلاغ جریمه های جدید رانندگی قرار بود تا 15 اردیبهشت ماه سال جاری به پلیس راهور فراجا اعلام و اجرایی شود، اما تاکنون مبالغ جدید توسط دولت به پلیس راهور ابلاغ نشده است و پلیس راهور تا زمان دریافت ابلاغ همچنان براساس مبالغ قبلی جریمه ها را اعمال می کند.

مطابق قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، میزان جریمه های نقدی متناسب با افزایش یا کاهش تورم هر سه سال یک بار بنا به پیشنهاد نیروی انتظامی و تأیید وزارتخانه های دادگستری، کشور و راه و ترابری و تصویب هیأت وزیران قابل تعدیل است که البته این مهم از حدود یک دهه گذشته مورد غفلت قرار گرفته بود.

مناسب سازی و اصلاح مبلغ جریمه تخلفات رانندگی پس از حدود 9 سال بر اساس مصوبه جدید هیات دولت که طرح آن از سوی فرماندهی کل ا


برچسب ها: رانندگی - پلیس راهور - ابلاغ - جریمه - پلیس - جدید - راهور
آخرین اخبار سرویس:

جرائم جدید رانندگی در انتظار ابلاغ

جرائم جدید رانندگی در انتظار ابلاغ