مطالب مرتبط:
مراسم بزرگداشت رییس جمهور شهید و همراهان گرامی ایشان با حضور رهبر انقلاب
رییس جمهور شهید آیت الله سیدابراهیم رییسی
مراسم بزرگداشت رییس جمهور شهید و همراهان گرامی ایشان/گزارش تصویری
عکسی از محمود احمدی نژاد در مراسم بزرگداشت بیت رهبری برای رییس جمهور شهید و همراهانش
وداع آیت الله نوری همدانی با رییس جمهور شهید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1403 ساعت 23:402024-05-25سياسي

گام های بلند رییس جمهور شهید برای تامین زیرساخت های صنایع خوزستان


رییس جمهور شهید با روحیه جهادی و پر تلاشی که داشت در دو سفر پیاپی به خوزستان ایجاد 7 شهرک جدید و توسعه شهرک های صنعتی موجود را تصویب کرد که می توان آن را گام های بلند برای تامین زیرساخت های صنایع کوچک و متوسط و رونق اقتصادی استان دانست.

- ایسنا/خوزستان رییس جمهور شهید با روحیه جهادی و پر تلاشی که داشت در دو سفر پیاپی به خوزستان ایجاد 7 شهرک جدید و توسعه شهرک های صنعتی موجود را تصویب کرد که می توان آن را گام های بلند برای تامین زیرساخت های صنایع کوچک و متوسط و رونق اقتصادی استان دانست.

علی مهدی پور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: شهادت رییس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه و استاندار آذریایجان شرقی و دیگر همراهان واقعه بسیار دردناکی بود که مردم ایران زمین به ویژه تولیدکنندگان و صنعتگران را شوکه کرد که این سانحه دردناک را خدمت حضرت ولی عصر ع ، مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران تسلیت عرض می کنم.

وی با اشاره به خدمات ارایه شده به اراضی واگذار شده در اولین سال ریاست جمهوری افزود: همانگونه که می دانید طی 12 سال گذشته هیچ زمینی به اراضی صنعتی استان اختصاص پیدا نکرد در حالی که در شهرک های تقاضامحور سرمایه گذاران علاقه مند به سرمایه گذاری بودند.


برچسب ها: شهرک های صنعتی - رییس جمهور - توسعه شهرک های صنعتی - خوزستان - صنایع کوچک و متوسط - رونق اقتصادی - روحیه جهادی
آخرین اخبار سرویس:

گام های بلند رییس جمهور شهید برای تامین زیرساخت های صنایع خوزستان

گام های بلند رییس جمهور شهید برای تامین زیرساخت های صنایع خوزستان