مطالب مرتبط:
ببینید | جملات خبرساز نماینده مجلس روی آنتن تلویزیون: باید به روسیه کمک کنیم / روسیه در اوکراین شکست بخورد، جمهوری اسلامی به مشکل می خورد
بایدن: اگر کمک آمریکا نبود، نتایج حمله ایران به اسراییل ویرانگر بود
مسکو: نشست صلح اوکراین یک فریب طرح شده از سوی آمریکا است
مجتمع مسکونی فوق لوکس دبی با قطعات زمین 50 میلیون دلاری
هزینه های کمرشکن آی سی یو در ایران/ ناگفته های یک فوق تخصص از گردش مالی میلیون دلاری بیمارستان ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 13:252024-05-26بين الملل

کمک نظامی 275 میلیون دلاری آمریکا به اوکراین


واشنگتن از زمان حمله روسیه به اوکراین در فوریه 2022 تقریبا 51 میلیارد دلار معادل حدود 47 میلیون یورو کمک نظامی به اوکراین ارائه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از یورونیوز، ایالات متحده اعلام کرد که 275 میلیون دلار معادل حدود 253 میلیون یورو کمک نظامی دیگر به اوکراین ارائه خواهد کرد تا به کی یف برای مقابله با تلاش های روسیه در حملات جدید مقابله کند.

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه این بسته را بخشی از تلاش ها برای کمک به اوکراین برای دفع حمله روسیه در نزدیکی خارکیف خواند.

او در بیانیه ای در این رابطه همچنین گفت: بسته های کمک پیشین، قبلا به خط مقدم رسیده و ما این کمک های جدید را در سریع ترین زمان ممکن منتقل خواهیم کرد تا ارتش اوکراین بتواند از آن برای دفاع از خاک خود و محافظت از مردم اوکراین استفاده کند .

بلینکن در بخش دیگری از این بیانیه می افزاید: ایالات متحده و ائتلاف بین المللی که ما گرد هم آورده ایم، در دفاع از آزادی اوکراین در کنار کی یف خواهند ایستاد .

سامانه های موشکی توپخانه با تحرک بالا (HIMARS)، مهمات و گلوله های توپخانه ای که بسیار مورد نیاز است، به همراه سامانه های ضدتانک جاولین و ای تی 4، مین های ضدتانک، خودروهای تاکتیکی، سلاح های کوچک و مهمات در بسته مورد اشاره ایالات متحده گنجانده شده است.


برچسب ها: اوکراین - کمک نظامی - میلیون - ایالات متحده - میلیون دلار - ائتلاف بین المللی - نظامی
آخرین اخبار سرویس:

کمک نظامی 275 میلیون دلاری آمریکا به اوکراین

کمک نظامی 275 میلیون دلاری آمریکا به اوکراین