مطالب مرتبط:
کسب جایزه نوبل ایرانی توسط دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی
مراسم بزرگداشت شهید رییسی در دانشگاه بهشتی برگزار شد
شهید رییسی، خاطرات شهدایی چون مطهری، بهشتی و رجایی را برای مردم زنده کرد
شهید رییسی یاد رجایی و بهشتی را برای نسل امروز یادآور شد
سرلشکر باقری: شهید رییسی یاد رجایی و بهشتی را برای نسل امروز یادآور شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 14:502024-05-26سياسي

آخرین تلاش های رفع تحریم دانشگاه شهید بهشتی


رییس دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه علی رغم ظرف مدت 10 ساله تحریم این دانشگاه از سوی اتحادیه اروپا همچنان محدودیت های ما پابرجاست، گفت: - رییس دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه علی رغم ظرف مدت 10 ساله تحریم این دانشگاه از سوی اتحادیه اروپا همچنان محدودیت های ما پابرجاست، گفت: اساتید حقوقی ما این موضوع را از طریق سفیر ایران در سازمان ملل پیگیری می کند.

محمود آقامیری در گفت وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب به آخرین اقدامات انجام شده در خصوص رفع تحریم دانشگاه شهید بهشتی اشاره کرد و گفت: تحریم 10 ساله این دانشگاه از سوی اتحادیه اروپا به اتمام رسیده است و ما معتقد هستیم چون این زمان گذشته است؛ بنابراین تحریم ها باید عملا برداشته شود.

وی در ادامه تصریح کرد: ما در دانشگاه شهید بهشتی لایحه ای را در خصوص اتمام تحریم های این دانشگاه به اتحادیه اروپا تنظیم و ارسال کرده ایم و تقاضا کردیم اگر ممکن است این تحریم ها ادامه پیدا نکند اما تاکنون پاسخی به ما نداده اند.

رییس دانشگاه شهید بهشتی خاطرنشان کرد: اخیرا مشاهده کردیم که مجددا کانادا نیز همان مسیر را طی کرد و دانشگاه را در لیست تحریم قرار داد و ما تلاش حقوقی خود را انجام می دهیم تا این تحریم ها برداشته شود.


برچسب ها: دانشگاه شهید بهشتی - دانشگاه - اتحادیه اروپا - شهید بهشتی - تحریم دانشگاه شهید بهشتی - رییس دانشگاه شهید بهشتی - تحریم
آخرین اخبار سرویس:

آخرین تلاش های رفع تحریم دانشگاه شهید بهشتی

آخرین تلاش های رفع تحریم دانشگاه شهید بهشتی