مطالب مرتبط:
شهید رییسی نماد تقوای سیاسی و تواضع اجتماعی بود
شهید رییسی یک الگو و تراز برای مدیر اسلامی بود
آیت الله رییسی محبوب دل مردم بود/ شهید رییسی برای ما الگو خواهد شد
ابراهیم رییسی؛ زاده خراسان، شهید در آذربایجان /نگاهی به 45 سال جایگاه های قضایی و سیاسی ابراهیم رییسی
در شهید رییسی دیدیم که هم می توان سیاسی بود و هم عرفانی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1403 ساعت 11:502024-05-22سياسي

زلفی گل: شهید رییسی در تقوای سیاسی الگو هستند


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به جمله معروف آیت الله رییسی مبنی بر اینکه «من طلبه ای بیش نیستم»، گفت: ایشان هیچگاه تواضع، مردم داری، تدین و تقوای سیاسی خود را فراموش نمی کردند و جزو معدود افرادی بودند که می توانند در تقوای سیاسی الگو باشند.

- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به جمله معروف آیت الله رییسی مبنی بر اینکه من طلبه ای بیش نیستم ، گفت: ایشان هیچگاه تواضع، مردم داری، تدین و تقوای سیاسی خود را فراموش نمی کردند و جزو معدود افرادی بودند که می توانند در تقوای سیاسی الگو باشند.

محمد علی زلفی گل در مراسم بدرقه رییس جمهور مُغتنم و همراهان شهیدش در گفت وگو با ایسنا، با عرض تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی و همراهان ایشان، گفت: شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی فردی بودند که از سربازی به سرداری رسیده و تمام مدارج اجرایی را طی کرده بودند و اشراف کاملی بر امور جاریه کشور داشتند.

وی با اشاره به اینکه از ویژگی های منحصر به فرد شهید آیت الله رییسی ادب، اخلاق و تواضع در عین اقتدار بود، بیان کرد: ایشان همیشه تلاش می کردند خودشان را خادم مردم بدانند و لحظه به لحظه را در خدمت به مردم استفاده کنند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: آیت الله رییسی بارها و بارها تاکید می کردند که من طلبه ای بیش نیستم و علی رغم اشرافی


برچسب ها: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری - آیت الله سید ابراهیم رییسی - سید ابراهیم رییسی - تحقیقات و فناوری - آیت الله - آیت الله رییسی - ابراهیم رییسی
آخرین اخبار سرویس:

زلفی گل: شهید رییسی در تقوای سیاسی الگو هستند

زلفی گل: شهید رییسی در تقوای سیاسی الگو هستند