مطالب مرتبط:
رایزنی های اعتدال و توسعه با نوبخت و لاریجانی
سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: با واعظی و لاریجانی برای کاندیداتوری مذاکره کرده ایم
واکنش سخنگوی حزب اعتدال و توسعه به احتمال حمایت از کاندیداتوری واعظی، نوبخت، محسن هاشمی و جهانگیری /نگران عملکرد شورای نگهبان هستیم
واکنش سخنگوی حزب اعتدال و توسعه به احتمال کاندیداتوری واعظی، نوبخت، محسن هاشمی و جهانگیری /نگران عملکرد شورای نگهبان هستیم
درخواست انتخاباتی فعال سیاسی اصولگرا از شورای نگهبان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 19:452024-05-26سياسي

مذاکرات انتخاباتی با واعظی، نوبخت و لاریجانی


برخی از افراد شاخص در داخل حزب مثل آقایان نوبخت و واعظی و خارج از حزب با افرادی مثل آقای لاریجانی مذاکراتی انجام داده ایم و منتظر اعلام نتیجه این افراد برای حضور در انتخابات هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، جواد هروی سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در گفت وگو با فارس، با اشاره به جزییات جلسه امروز دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه گفت: در این جلسه نتیجه نظرات افراد در داخل این جلسه؛ حضور حداکثری حزب اعتدال و توسعه و تشویق مردم به حضور در انتخابات پیش رو بود.

وی افزود: ما در حزب به دنبال یک کاندیدای هم فکر خودمان چه به صورت مستقل یا به صورت ائتلافی خواهیم بود، مگر این که نتوانیم به جمع بندی برای کاندیداها برسیم.

هروی تصریح کرد: در حال حاضر رایزنی با افراد و احزاب هم سو را آغاز کرده ایم و با دو شاخصه هم سو بودن با حزب اعتدال و امکان رای داشتن، مذاکرات را انجام داده ایم.

هروی عنوان کرد: به همین دلیل هم ما دفاتر استانی خودمان را فعال کرده ایم و با دیگر گروه های سیاسی و احزاب آمادگی خود را برای ائتلاف اعلام کرده ایم.

وی افزود: همه این ها در صورتی است که بببنیم چه افرادی در خروجی اشخاص شورای نگهبان خواهند بود و بعد نتیجه قطعی را اعلام خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: ما با برخی از افراد شاخص در داخل حزب مثل آقایان نوبخت و واعظی و خارج از حزب با افرادی مثل آ


برچسب ها: حزب اعتدال و توسعه - حضور در انتخابات - افراد - انتخابات - اعتدال - مذاکرات - لاریجانی
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات انتخاباتی با واعظی، نوبخت و لاریجانی

مذاکرات انتخاباتی با واعظی، نوبخت و لاریجانی