مطالب مرتبط:
شهید رییسی، تراز ریاست جمهوری ایران اسلامی را ارتقا بخشید
مخبر راهبرد اساسی جمهوری اسلامی ایران درباره فلسطین را مشخص کرد
شهید رییسی به مدیریت تراز انقلاب اسلامی عینیت بخشید
جمهوری اسلامی ایران یکی از پایه گذاران سازمان بین المللی کار است
بزرگداشت شهدای خدمت در ستاد فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 18:052024-05-26سياسي

شهید رییسی برای جمهوری اسلامی ایران عزت آفرید


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: شهید رییسی هم در دوران ریاست جمهوری سه ساله و هم در شهادتش، برای جمهوری اسلامی ایران عزت آفرید.

- ایسنا/ایلام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: شهید رییسی هم در دوران ریاست جمهوری سه ساله و هم در شهادتش، برای جمهوری اسلامی ایران عزت آفرید.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار امروز یکشنبه، 6 خرداد، در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت که به همت جمعیت هلال احمر استان در مسجد مهدیه شهر ایلام برگزار شد، اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید کسانی که ایمان به خدا آورده و عمل صالح انجام دهند، خداوند پادش این ایمان و عمل صالح را محبوبیت در دل ها قرار می دهد.

وی با اشاره به مجاهدت ها و تلاش های شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در دفاع از مظلومان و مبارزه به نظام سلطه جهانی اشاره کرد و گفت: مجاهد فی سبیل الله برای انسان های مظلوم و دربند تلاش می کند، تمام توان برای خدمت به بندگان خدا و برای خدا به کار می گیرد و در این راه اخلاص دارد، خداوند نیز راه را به او نشان می دهد و محبوب دل ها می کند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه بسیاری از موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه همین اخلاص، کار برای خدا و خدمت به مردم رقم می خورد، افزود: امروز ایران اسلامی با تکیه بر همین نگاه


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - نماینده ولی فقیه در استان - جمهوری اسلامی - دوران ریاست جمهوری - نماینده ولی فقیه - جمهوری - امام جمعه ایلام
آخرین اخبار سرویس:

شهید رییسی برای جمهوری اسلامی ایران عزت آفرید

شهید رییسی برای جمهوری اسلامی ایران عزت آفرید