مطالب مرتبط:
نمایندگان برای تشکیل یک مجلس مقتدر و خادم ملت تلاش می کنند
اعلام آمادگی پزشکیان برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری: آنچه شخصاً دنبال آن هستم افزایش مشارکت است
کارمند اداری
اعلام آمادگی مسعود پزشکیان برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری 1403؟ نماینده تبریز: شخصا دنبال افزایش مشارکت هستم/ منتظر اعلام حضور چهره های اصلاح طلب هستم تا با بررسی وزن افراد حاضر تصمیم گیری کنم
آمادگی مازندران برای برگزاری باشکوه سالگرد امام راحل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1403 ساعت 09:102024-05-27سياسي

آمادگی مجموعه اداری مجلس برای همکاری با وکلای ملت


معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی از آمادگی مجموعه اداری و اجرایی برای همکاری با وکلای ملت برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و جهت گیری مردمی در دوازدهم دوره مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

- معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی از آمادگی مجموعه اداری و اجرایی برای همکاری با وکلای ملت برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و جهت گیری مردمی در دوازدهم دوره مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا شریفی در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سلام و تحیت به محضر نورانی ملت ایران و حاضرین ارجمند در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی.

در آغاز نام و یاد شهیدان به خصوص سید شهیدان اهل خدمت خادم الرضا شهید جمهور حضرت آیت الله رییسی و هیات همراه را گرامی می دارم و به محضر پاک حضرت امام (ره) و شهدای انقلاب درود فرستاده و از درگاه الهی برای دوام و سلامتی مقام معظم رهبری مسئلت دارم.

وی ادامه داد: خدمت همه مهمانان، مقامات کشوری و لشگری و سفرای کشورهای دوست و منتخبان مردم ایران در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که برگ زرین دیگری در کارنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، خیرمقدم می گویم.


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - شورای اسلامی - اسلامی - آرمان های انقلاب اسلامی - سلام - آرمان های انقلاب - شورای
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی مجموعه اداری مجلس برای همکاری با وکلای ملت

آمادگی مجموعه اداری مجلس برای همکاری با وکلای ملت