مطالب مرتبط:
اجرای 1300 متر خط انتقال آب به محله تنگ نظری روستای بید زرد شیراز
رونمایی از بمب نقل و انتقال باشگاه پرسپولیس
رقابت داغ نقل و انتقالاتی برای پدیده لیل؛ لیورپول به دنبال نهایی کردن انتقال لنی یورو
20 درصد افزایش امتیاز برای انتقال معلمان به استان تهران
بررسی خوردگی لوله های خط اول انتقال آب به یزد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 13:052024-05-26حوادث

دستور عجیب قاضی برای انتقال یک جسد


بازپرس جنایی برای انتقال جسد مرد جوانی که در یک تصادف رانندگی جان باخته و به عنوان ناشناس دفن شده بود، حکم جالبی صادر کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایران، اوایل زمستان سال گذشته جسد مردی در یکی از بزرگراه های شمال تهران کشف و گزارش مرگ مرد جوان به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد و به دستور بازپرس جنایی، تیم تحقیق وارد عمل شدند.

با توجه به تحقیقات میدانی کارشناس تصادفات، بازبینی دوربین های مداربسته بزرگراه و شواهد و مدارک موجود در صحنه، مشخص شد مرد جوان جانش را بر اثر تصادف از دست داده است.

  علت حادثه نیز بی احتیاطی مرد جوان برای عبور از بزرگراه و تاریکی شب اعلام و پرونده برای رسیدگی از جنبه تصادف و شناسایی راننده خاطی به دادسرای راهور ارسال شد و کارآگاهان جنایی، تحقیقات خود را برای شناسایی هویت مرد جوان و خانواده او ادامه دادند، اما در بررسی پرونده های فقدانی، گزارشی مشابه با مشخصات جسد مجهول الهویه به دست نیامد.

همچنین انگشت نگاری از وی نیز به نتیجه نرسید و در نهایت پس از انجام آزمایشات دی ان ای و تهیه عکس از جسد و ثبت مشخصات متوفی، با مجوز شهرداری جسد به عنوان مجهول الهویه دفن شد.

در حالی که تحقیقات برای رازگشایی از هویت مرد جوان ادامه داشت، مدتی بعد مرد میانسالی به اداره پلیس رفت و گفت: پسرم برای کار به تهران آمده


برچسب ها: بزرگراه - تصادف - جوان - بازپرس - گزارش - تحقیق - شناسایی
آخرین اخبار سرویس:

دستور عجیب قاضی برای انتقال یک جسد

دستور عجیب قاضی برای انتقال یک جسد