مطالب مرتبط:
ویژگی های رییس جمهور شهید در نگاه محمدعلی انصاری
محمدعلی انصاری: یکی از ویژگی های شهید رییسی شناخت درست راه، اندیشه و مکتب امام بود/ کسانی باید پا به عرصه مسئولیت بگذارند که بتوانند به اندازه عظمت و اقتدار ملت خدمت کنند/ عظمت مردم را بشناسیم، درد آنها را بشنویم و واقعا خادم مردم باشیم
حرکت به نفع توده های مردم؛ ویژگی بارز رییس جمهور شهید
عزاداری بی بی گل در فراق رییس جمهور شهید (عکس)
مادر محافظ شهید رییس جمهور بستری شد +عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 14:452024-05-26سياسي

ویژگی های رییس جمهور شهید از نگاه محمدعلی انصاری


دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره) گفت: مردمی بودن، شناخت درست راه، اندیشه و مکتب امام و مسوولیت پذیری از جمله ویژگی های رییس جمهور شهید و هیات همراه ایشان در سفر به استان آذربایجان شرقی بود.

- دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره) گفت: مردمی بودن، شناخت درست راه، اندیشه و مکتب امام و مسوولیت پذیری از جمله ویژگی های رییس جمهور شهید و هیات همراه ایشان در سفر به استان آذربایجان شرقی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی انصاری در پنجمین نشست ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) با تسلیت شهادت رییس جمهور فقید و هیات همراه ایشان، گفت: باید مردم و عظمت آنان را باور داشت و به آنان احترام گذاشت.

یکی از صحنه های جالب این بود که در مراسم های شهدای خدمت همه قشرهای مردم و همه تفکرات سیاسی به صحنه آمدند؛ لذا باید عظمت مردم را بشناسیم، درد آنها را بشنویم و واقعا خادم مردم باشیم.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم عظیم و میلیونی تشییع و احترام به ساحت مقدس این شهدا در کشور بار دیگر صحنه یکی از حماسه های کم نظیر تاریخ مردم ایران را به نمایش گذاشت و در کنار نام این شهیدان، بار دیگر جهانیان عظمت و همبستگی ملت ایران را شاهد بودند.


برچسب ها: رییس جمهور - استان آذربایجان شرقی - امام خمینی - آذربایجان شرقی - محمدعلی انصاری - مردم - بزرگداشت
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی های رییس جمهور شهید از نگاه محمدعلی انصاری

ویژگی های رییس جمهور شهید از نگاه محمدعلی انصاری