مطالب مرتبط:
برگزاری مراسم شام غریبان شهید آیت الله رییسی و شهدای خدمت در میدان امام حسین تهران
استاندار مازندران: شهید آیت الله رییسی مرد میدان و عمل بود
عکس بازیکنان پرسپولیسی ای که به پیکر آیت الله شهید رییسی ادای احترام کردند
بازدید محرمانه آیت الله رییسی از پایگاه حزب الله در لبنان + عکس
آغاز مراسم تشییع شهید آیت الله رییسی در حرم مطهر رضوی (فیلم)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 خرداد 1403 ساعت 15:252024-05-24سياسي

آیت الله رییسی محرومیت را درک کرده و در میدان بود


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: آیت الله رییسی محرومیت را درک کرده و خستگی ناپذیر، مردمی و در میدان بود، ضمن جدیت و کفایت لازم اما همه مردم به راحتی در کنار او صحبت کرده و مشکلات را می گفتند زیرا بی توقع و بی تکلف بود.

- ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: آیت الله رییسی محرومیت را درک کرده و خستگی ناپذیر، مردمی و در میدان بود، ضمن جدیت و کفایت لازم اما همه مردم به راحتی در کنار او صحبت کرده و مشکلات را می گفتند زیرا بی توقع و بی تکلف بود.

سردار محمدعلی نظری امروز چهارم خرداد ماه در سخنرانی قبل از خطبه های نمازجمعه با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: عملیات بیت المقدس خرمشهر اراده جمهوری اسلامی را بر دنیا تحمیل و همه را متحیر کرد.

وی افزود: این فتح، سایر پیروزی های ما در جنگ را ریل گذاری کرد و تیپ ثارالله به فرماندهی حاج قاسم نیز در این عملیاتی که به اهداف خود رسید، حضور داشت.

نظری در ادامه با اشاره به شهادت رییس جمهور و همراهانش گفت: ایشان فعل خدمت را به درستی صرف کرد و آن را در عمل نشان داد و تقارن شهادتشان با ایام فتح خرمشهر در حقیقت پیوند مقاومت و خدمت است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: گرچه مدیران جهادی و خدمتگزار در کشور زیاد داریم اما کسی را از دست دادیم که در نزدیک سه سال، خدمات ا


برچسب ها: سپاه ثارالله استان کرمان - آیت الله رییسی - فرمانده سپاه ثارالله - الله - سپاه ثارالله - فرمانده سپاه - آیت الله
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی محرومیت را درک کرده و در میدان بود

آیت الله رییسی محرومیت را درک کرده و در میدان بود