مطالب مرتبط:
موزه ها و بناهای تاریخی اصفهان روز چهارشنبه تعطیل است
چهارشنبه سراسر کشور تعطیل شد
فوری/ روز چهارشنبه سراسر کشور تعطیل است
چهارشنبه سراسر کشور تعطیل شد؛
فوری| چهارشنبه سراسر کشور تعطیل شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1403 ساعت 11:402024-05-21سياسي

موزه ها چهارشنبه تعطیل اند


تمام موزه ها، کاخ ها، بناها، پایگاه ها و محوطه های تاریخی زیرمجموعه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پی شهادت رییس جمهور و هیأت همراه در روز چهارشنبه 2 خرداد 1403 تعطیل است.

- تمام موزه ها، کاخ ها، بناها، پایگاه ها و محوطه های تاریخی زیرمجموعه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پی شهادت رییس جمهور و هیأت همراه در روز چهارشنبه 2 خرداد 1403 تعطیل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اطلاعیه اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آمده است: در پی شهادت رییس جمهور اسلامی ایران و همراهانش و اعلام تعطیلی سراسری، با عرض تسلیت دوباره به عموم ملت عزیز ایران، به اطلاع می رساند تمام موزه ها، بناها، پایگاه ها و محوطه های تاریخی تحت پوشش وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی روز چهارشنبه دوم خرداد 1403 در سراسر کشور تعطیل است.

با شهادت سید ابراهیم رییسی، وزیر خارجه، نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی در سانحه سقوط بالگرد، پنج روز عزای عمومی در کشور اعلام شد که وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با لغو تمام برنامه های هفته میراث فرهنگی اعلام کرد موزه ها به جز چهارشنبه، در راستای نهضت خدمت، در روزهای دیگر همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند و باز خواهند بود.


برچسب ها: گردشگری و صنایع دستی - صنایع دستی - چهارشنبه - رییس جمهور - گردشگری - تعطیل - روابط عمومی و اطلاع رسانی
آخرین اخبار سرویس:

موزه ها چهارشنبه تعطیل اند

موزه ها چهارشنبه تعطیل اند