مطالب مرتبط:
گفتمان آیت الله رییسی گفتمان امامین انقلاب بود
قشم| شهید آیت الله رییسی مرد میدان خدمت به مردم و انقلاب بود
حضور رهبر معظم انقلاب در منزل شهید آیت الله رییسی
حضور رهبر معظم انقلاب در منزل رییس جمهور شهید، آیت الله رییسی
دغدغه های آیت الله رییسی برای نخبگان/برنامه معاونت علمی برای تحقق گفتمان علمی وفناوری شهیدجمهور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 خرداد 1403 ساعت 13:552024-05-23ورزشي

آیت الله رییسی برای احیاء گفتمان انقلاب تلاش زیادی کرد


مراسم سوگواری شهدای خدمت با حضور معاونان و کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان و جمعی از جامعه ورزش و جوانان کرمان  امروز سوم خردادماه در محل شهدای گمنام موزه دفاع مقدس این شهر برگزار شد.

- ایسنا/کرمان مراسم سوگواری شهدای خدمت با حضور معاونان و کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان و جمعی از جامعه ورزش و جوانان کرمان  امروز سوم خردادماه در محل شهدای گمنام موزه دفاع مقدس این شهر برگزار شد.

وحید کریم زاده، معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در این آیین با اشاره به اینکه شهید آیت الله رییسی برای احیاء گفتمان انقلاب اسلامی تلاش بسیاری کرد، گفت: گفتمان خدمت این شهید جمهور، خدمت را در مسیر حرکت جمهوری اسلامی به منصه ظهور گذاشت.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در مسیر خدمت به جامعه ورزش و اهداف سازمانی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و اندکی وقفه در این مسیر نخواهد داشت و همچنان به خدمت رسانی به جامعه هدف خود اهتمام می ورزد.


برچسب ها: ورزش و جوانان - اداره کل ورزش و جوانان - امر به معروف و نهی از منکر - ستاد امر به معروف و نهی - اداره کل ورزش - رییس شورای هماهنگی - استان کرمان
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی برای احیاء گفتمان انقلاب تلاش زیادی کرد

آیت الله رییسی برای احیاء گفتمان انقلاب تلاش زیادی کرد