مطالب مرتبط:
جزییات آیین تشییع پیکر خادم الرضا(ع) در مشهدمقدس
جزییات آیین تشییع پیکر خادم الرضا (ع) در مشهد اعلام شد
اعلام جزییات آیین تشییع پیکر خادم الرضا (ع) در مشهد
اعلام جزییات آیین تشییع پیکر خادم الرضا (ع) در مشهد
اعلام جزییات آیین تشییع پیکر خادم الرضا (ع) در مشهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1403 ساعت 17:252024-05-21سياسي

پیکر خادم الرضا وارد قم شد


پیکر خادم الرضا، رییس جمهور شهید و همراهان برای وداع و تشییع از جوار حرم مطهر حضرت معصومه(س) به سمت مسجد جمکران وارد قم شد.

- ایسنا/قم پیکر خادم الرضا، رییس جمهور شهید و همراهان برای وداع و تشییع از جوار حرم مطهر حضرت معصومه(س) به سمت مسجد جمکران وارد قم شد.

پیکر خادم الرضا، رییس جمهور شهید و همراهان ایشان پس از تشییع باشکوه و بدرقه مردم غیور و قدرشناس آذربایجان شرقی، برای وداع و تشییع از جوار حرم مطهر حضرت معصومه(س) به سمت مسجد جمکران وارد قم شد.

پیکر آیت الله رییسی و همراهان ایشان که در سانحه سقوط بالگرد به شهادت رسیدند در بدو ورود به قم به مدرسه فیضیه منتقل و مراسم وداع با حضور طلاب و روحانیون برگزار خواهد شد.

سپس پیکر شهید سید ابراهیم رییسی وارد حرم حضرت معصومه می شود و پس از طواف در حرم مطهر بانوی کرامت به سمت جمکران تشییع می شود.

مراسم وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی طی روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه در شهرهای تبریز، قم، تهران، بیرجند و مشهد مقدس برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور که برای افتتاح سد مرزی قیز قلعه سی به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، به علت سانحه ای که برای بالگرد حامل وی و همراهانش رخ داد، به شهادت رسید.


برچسب ها: حضرت معصومه - خادم الرضا - مسجد جمکران - تشییع - حرم مطهر - رییس جمهور - پیکر
آخرین اخبار سرویس:

پیکر خادم الرضا وارد قم شد

پیکر خادم الرضا وارد قم شد