مطالب مرتبط:
وضعیت جاده ها / انسداد مقطعی محور هراز به مدت 4 ماه
پلیس راه: جاده هراز به مدت 4 ماه به صورت مقطعی بسته است
محور هراز به مدت 4 ماه مقطعی مسدود می شود
محور هراز به مدت چهار ماه به صورت مقطعی مسدود است
محور هراز به مدت چهار ماه به صورت مقطعی مسدود است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 20:102024-05-26اجتماعي

مسدود شدن مقطعی جاده هراز به مدت چهار ماه


رییس پلیس راه مازندران از مسدود بودن مقطعی محور هراز از امروز -یکشنبه- به مدت چهار ماه خبر داد و گفت که رانندگان وسایل نقلیه می توانند برای تردد از محورهای جایگزین کندوان و فیروزکوه استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سرهنگ یدالله جهان تاب افزود: محور هراز تا 20 شهریورماه امسال به علت اجرای عملیات خاکبرداری و اصلاح شیب ترانشه در محدوده قلابن از کیلومتر 64.

2 تا 65، از ساعت هشت صبح تا 17 عصر روزهای دوشنبه، هر هفته به غیر ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه مسدود بوده و تردد خودروها در طی این مدت از محورهای جایگزین کندوان و فیروزکوه امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه محورهای شمالی هم اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی است، وضعیت ترافیک در محورهای چالوس، آزاد راه تهران شمال، هراز و فیروزکوه را در زمان حاضر عادی و روان اعلام کرد و از رانندگان وسایل نقلیه خواست علاوه بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از هرگونه عجله و شتاب، زمان بازگشت خود به مقصد را مدیریت کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران به ارمغان بیاورند.

سرهنگ جهان تاب، رعایت نکردن حق تقدم، صحبت کردن با تلفن همراه، سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی را از جمله تخلفات حادثه ساز عنوان کرد و گ


برچسب ها: محورهای - محور - فیروزکوه - وسایل نقلیه - رییس پلیس راه مازندران - محور هراز - هراز
آخرین اخبار سرویس:

مسدود شدن مقطعی جاده هراز به مدت چهار ماه

مسدود شدن مقطعی جاده هراز به مدت چهار ماه