مطالب مرتبط:
جزییات فوت دلخراش 20 نوجوان زیر 16 سال تهرانی
جزییات فوت دلخراش 20 نوجوان تهرانی
فوت دلخراش 20 نوجوان تهرانی طی سال گذشته به دلیل تصادفات رانندگی
جزییات مرگ دلخراش 20 نوجوان تهرانی | همه متوفیان زیر 16 سال سن داشتند
جزییات فوت دلخراش 20 نوجوان تهرانی!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 11:152024-05-26حوادث

جزییات فوت دلخراش 20 نوجوان تهرانی


بسی جای تأسف و ناراحتی دارد که بگوییم متأسفانه 20 نفر از افرادی که در سال 1402 جان خود را از دست داده اند همه زیر 16 سال سن داشته اند که بر همین اساس در گروه کودک و نوجوان قرار می گیرند.

- رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بسی جای تأسف و ناراحتی دارد که بگوییم متأسفانه 20 نفر از افرادی که در سال 1402 جان خود را از دست داده اند، همه زیر 16 سال سن داشته اند که بر همین اساس در گروه کودک و نوجوان قرار می گیرند.

  رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از فوت دلخراش 20 نوجوان زیر 16 سال در تهران طی سال گذشته در سوانح رانندگی خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سرهنگ رابعه جوانبخت رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص آمار فوتی نوجوانان زیر 16 سال در تهران در اثر حوادث رانندگی توضیحاتی ارائه داد.

  رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: کودکان هم مانند بزرگتر ها گروهی از کاربران ترافیکی به عنوان عابر پیاده، سرنشین خودرو و … در حال تردد هستند و متأسفانه گاهی اوقات هم مثلاً می توانند به عنوان راکب موتورسیکلت ظاهر شوند.

  وی بیان داشت: بسی جای تأسف و ناراحتی دارد که بگوییم متأسفانه 20 نفر از افرادی که در سال 1402 جان خود را از دست داده اند همه زیر 16 سال سن داشته اند که بر همین اساس در گروه کودک و نوجوان قرار می گیرند.


برچسب ها: پلیس راهور تهران بزرگ - پلیس راهور تهران - رییس اداره - پلیس راهور - تهران - نوجوان - تصادفات
آخرین اخبار سرویس:

جزییات فوت دلخراش 20 نوجوان تهرانی

جزییات فوت دلخراش 20 نوجوان تهرانی