مطالب مرتبط:
پزشکان عمومی حق انجام جراحی های زیبایی را دارند؟
پزشکان عمومی حق انجام جراحی های زیبایی را ندارند
سرفصلی با عنوان جراحی های زیبایی در برنامه آموزشی پزشکی عمومی وجود ندارد
سرفصلی با عنوان جراحی های زیبایی در برنامه آموزشی پزشکی عمومی وجود ندارد
در برنامه آموزشی پزشکی عمومی سرفصلی تحت عنوان جراحی‏های زیبایی وجود ندارد / تصمیمات متخذه حاوی هیچ محدودیتی برای پزشکان عمومی در انجام فعالیت های حرفه ای ایشان در حدود برنامه آموزشی مصوب نمی باشد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1403 ساعت 09:452024-05-27پزشكي

آیا پزشکان عمومی حق انجام جراحی های زیبایی را دارند؟


روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت: در خصوص انجام اعمال جراحی زیبایی و یا اقدامات زیبایی به وسیله دستگاه لیزر توسط پزشکان عمومی ، هیچگاه از سوی این وزارتخانه مجوزی صادر نشده  است.

-   روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، طی اطلاعیه ای با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در کمیسیون صلاحیت حرفه ای اعلام کرد که در برنامه آموزشی پزشکی عمومی سرفصلی تحت عنوان جراحی‏ های زیبایی وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، طی اطلاعیه ای با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در کمیسیون صلاحیت حرفه ای اعلام کرد که در برنامه آموزشی پزشکی عمومی سرفصلی تحت عنوان جراحی‏ های زیبایی وجود ندارد.

در متن این اطلاعیه  آمده است: - به موجب قانون تشکیل وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی و سیاست های کلی سلامت ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری متولی امر سلامت در کشور وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است.

بر اساس مصوبه جلسه 421 مورخ 19/3/1377 شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی در این وزارتخانه تشکیل شده است که از وظایف این شورا برنامه ریزی آموزشی و پژوهشی در سطح آموزش عالی گروه پزشکی در راستای خط مشی کلی و سیاست های آموزشی و پژوهشی، برنامه ریزی درسی در مقاطع تحصیلی و رشته های مختلف دانشگاهی و اصلاح، تغییر و


برچسب ها: وزارت بهداشت - معاونت آموزشی - عمومی - روابط عمومی - آموزشی - زیبایی - وزارت
آخرین اخبار سرویس:

آیا پزشکان عمومی حق انجام جراحی های زیبایی را دارند؟

آیا پزشکان عمومی حق انجام جراحی های زیبایی را دارند؟