مطالب مرتبط:
طرح فرهنگی و هنری «صعود »مازندران با هدف گسترش نشاط اجتماعی شروع به کار کرد
مجلس یک فوریت طرح ممنوعیت فعالیت شرکت گلدکوییست را تصویب کرد
برگزاری ویژه برنامه های شهادت تا اربعین شهدای راه خدمت در کانون های مساجد استان زنجان
استاندار: طرح انتقال آب غرب به شرق مازندران نیازمند بازنگری است
برگزاری ویژه برنامه های شهادت تا اربعین شهدای راه خدمت در کانون های مساجد استان زنجان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1403 ساعت 15:452024-05-25سياسي

فعالیت 1200 کانون مساجد مازندران در «طرح صعود»


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از فعالیت 1200 کانون مساجد استان در اجرای «طرح صعود» خبرداد و گفت: این طرح محله محور است و برنامه ها برابر با نیازها و نظام مسائل محلات تعریف می شود.

- ایسنا/مازندران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از فعالیت 1200 کانون مساجد استان در اجرای طرح صعود خبرداد و گفت: این طرح محله محور است و برنامه ها برابر با نیازها و نظام مسائل محلات تعریف می شود.

احسان آهنگر 5 خرداد در نشست خبری با موضوع اجرای طرح صعود، با تسلیت شهادت رییس جمهور و دیگر شهدای خدمت گفت: امیدوارم خداوند توفیق خدمت خالصانه را به همه ما عطا کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی رویداد صعود را جریان سازی فرهنگی ذیل قرارگاه شهید آوینی خواند و اظهار کرد: رویداد صعود با مشارکت کانون های مساجد استان و با نگاه تبلیغات و شبکه سازی کنشگران فرهنگی و هنری در سطح استان اجرا خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم به کارگیری ظرفیت های مردمی کانون ها در اجرای طرح صعود گفت: ظرفیت های مردمی مهم ترین سرمایه ما در اجرا و توسعه این طرح به شمار می آیند، در همین راستا از هر گونه مشارکت مردمی استقبال می شود و امیدواریم در سال های آینده شاهد تحقق این طرح فرهنگی در ابعاد بزرگ تر با جامعه هدف گسترده تری باشیم.


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی - مازندران - کانون مساجد
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 1200 کانون مساجد مازندران در «طرح صعود»

فعالیت 1200 کانون مساجد مازندران در «طرح صعود»