مطالب مرتبط:
نگاهی به خدمات و سرویس های مرکز امداد خودرو کرمان موتور
خدمات 3 ساله دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان کرمان
نقد و بررسی شرکت کرمان موتور؛ قدیمی ترین خودروساز خصوصی کشور/ از مونتاژ دوو کره ای تا جک چینی
افزایش 8 برابری حق پرستاری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد | خبر مهم از واریزی جدید برای مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی
کارشناس خدمات پس از فروش - خانم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 15:252024-05-26اقتصادي

نگاهی به خدمات و سرویس های مرکز امداد خودرو کرمان موتور


در مرکز امداد شرکت کرمان موتور خدمات امداد، سرویس و تعمیر خودروهای مشتریان به صورت 24 ساعته تحت نظر افراد متخصص و با گارانتی ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی شرکت کرمان موتور، با افزایش سفرهای برون شهری در بهار و تابستان، وجود امداد جاده ای با کیفیت و استفاده از شبکه گسترده نمایندگی های مجاز این شرکت بیش از هر زمان دیگری ضروری است.

گسترش استفاده از خودروهای شخصی و ارتقا تکنولوژی باعث گردیده است تا مصرف کنندگان امکان رفع عیوب و راه اندازی مجدد خودرو را کمتر داشته باشند.

به این بهانه در این مطلب قصد داریم به شرح خدمات و سرویس های مرکز امداد کرمان موتور بپردازیم چراکه با ارائه خدمات 24 ساعته توسط  130 کارشناس و تکنسین تعمیرات و 119 خودرو امدادی از معتبرترین مراکز سرویس و تعمیرات خودرو در کشور قلمداد می شود و علاوه بر ارائه خدمات مورد نیاز برای خودروهای کرمان موتور، می توان مجموعه ای از برای خودروهای شرکت خودروسازان بم را نیز به صورت یکجا دریافت نمود، که این خدمات را با یکدیگر مرور می کنیم.

خدمات سرویس در محل دارندگان محصولات شرکت کرمان موتور به کمک خدمات سرویس در محل می توانند به دور از تحمل ترافیک های سنگین شهری و تردد در معابر شلوغ یا پیش از آغاز سفر برای صرفه جویی در زمان و هزینه ، از انجام سرویس های دو


برچسب ها: کرمان موتور - خودرو - امداد - شرکت کرمان موتور - خدمات - ارائه خدمات - کرمان
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به خدمات و سرویس های مرکز امداد خودرو کرمان موتور

نگاهی به خدمات و سرویس های مرکز امداد خودرو کرمان موتور