مطالب مرتبط:
نشست شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان بوشهر به میزبانی بیمه ملت برگزار شد
جلسه علنی مجلس در دو شیفت برگزار می شود
انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر به صورت همزمان برگزار می شود؟
آیا انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر به صورت هم زمان برگزار می شود؟
انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر با هم برگزار می شود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1403 ساعت 19:052024-05-21سياسي

اولین جلسه شورای هماهنگی مواد مخدر برگزار شد


فرماندار شهرستان ورامین در جلسه شورای هماهنگی مواد مخدر، از حرفه آموزی تخصصی و ارائه مدارک معتبر به این بیماران تحت درمان خبر داد.

- ایسنا/تهران فرماندار شهرستان ورامین در جلسه شورای هماهنگی مواد مخدر، از حرفه آموزی تخصصی و ارائه مدارک معتبر به این بیماران تحت درمان خبر داد.

اولین جلسه شورای هماهنگی مواد مخدر اول خرداد ماه به ریاست مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین، سید افشین موسوی رییس دادگستری ورامین، علیرضا شمس دادستان ورامین، سید محمد زاهدی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری برگزار شد.

مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین و رییس شورای هماهنگی مواد مخدر در این جلسه گفت: معضل اعتیاد در همه زمینه ها و موضوعات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی تأثیرگذار بوده و مقابله با آن به عزم جدی دستگاه ها و مبارزه فرابخشی نیازمند است که باید مسئولان مرتبط با رویکرد دقیق تر این موضوع را دنبال کنند.

وی افزود: برای پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر که یکی از بسترهای اصلی ایجاد معضلات اجتماعی در جامعه است، برای اولین بار قرارگاه علمی و پژوهشی در آموزش و پرورش شهرستان ورامین شکل گرفته است که با تدارکات مناسب در سال تحصیلی جدید ورود خواهیم کرد.


برچسب ها: شورای هماهنگی مواد مخدر - شورای هماهنگی - شهرستان ورامین - فرماندار شهرستان ورامین - مواد مخدر - فرماندار - ورامین
آخرین اخبار سرویس:

اولین جلسه شورای هماهنگی مواد مخدر برگزار شد

اولین جلسه شورای هماهنگی مواد مخدر برگزار شد