مطالب مرتبط:
هواشناسی| بارش باران تا کی ادامه دارد؟ | انتظار هوای گرم در این استانها
تورم ژاپن دور از انتظار شد
ببینید | هشدار جدی و مهم هواشناسی؛ رگبار و بارش شدید باران در انتظار این استان هاست!
ماجرای پیشنهاد رشوه به داور بازی استقلال!/ از فدراسیونی که اساسش غیرقانونی است انتظار برخورد با فساد دارید؟
خداداد عزیزی: ما به فوتبالیست های تیم ملی چه چیزی دادیم که الان از آنها انتظار قهرمانی آسیا را داریم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 12:002024-05-26اقتصادي

آخر هفته گرم در انتظار کرمانشاه


رییس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه از روند افزایشی دمای هوای استان تا پایان هفته خبر داد و گفت: ممکن است دمای نواحی گرمسیر استان در روزهای پایانی هفته به 41 درجه سانتی گراد برسد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه از روند افزایشی دمای هوای استان تا پایان هفته خبر داد و گفت: ممکن است دمای نواحی گرمسیر استان در روزهای پایانی هفته به 41 درجه سانتی گراد برسد.

سعید قاسمی در گفت و گو با ایسنا، از گرمای نسبتاً محسوس در روزهای پایانی هفته یاد کرد و افزود: آنطور که بررسی مدل های هواشناسی نشان می دهد و چنانچه در روزهای آتی تغییر چشمگیری در خروجی این مدل ها رخ ندهد، حداکثر دمای روانه در روزهای پایانی هفته نسبت به حداکثر دمای روز گذشته(پنجم خرداد) 3 تا 5 درجه سانتی گراد در نقاط مختلف استان افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه حداکثر دمای روز گذشته شهر کرمانشاه 31 درجه سانتی گراد بود، پیش بینی کرد این دما امروز به 32 تا 33 درجه و در روزهای جمعه و شنبه هفته آینده به 35 تا 36 درجه سانتی گراد برسد.

رییس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود دمای نواحی گرمسیر استان در روزهای یادشده به 39 تا 41 درجه سانتی گراد افزایش یابد.


برچسب ها: روزهای پایانی - مرکز پیش بینی هواشناسی - روند افزایشی دمای هوای - کرمانشاه - استان - پیش بینی هواشناسی - پایان
آخرین اخبار سرویس:

آخر هفته گرم در انتظار کرمانشاه

آخر هفته گرم در انتظار کرمانشاه