مطالب مرتبط:
سوگواره «شهید جمهور» با تولید 149 اثر با استفاده از هوش مصنوعی بکار خود پایان داد
چرا باید روی لپ تاپم از SSD استفاده کنم؟ + ویدئو
صالحی: هر بازی حکم فینال دارد/ از فرصت ها به خوبی استفاده نکردیم
پوتین استفاده از گوشی برای ترجمه همزمان را به پادشاه بحرین یاد می دهد
کاهش چشمگیر استفاده از عبارت «لطفاً» در مکالمات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 خرداد 1403 ساعت 22:502024-05-23پزشكي

یک روان پزشک: امروزه از هیپنوتیزم در بیهوشی جراحی ها استفاده می شود


علی شریفی امروز در سومین کنگره بین المللی هیپنوتیزم بالینی و علوم اعصاب در سخنانش از تمامی دست اندرکاران برگزاری به ویژه دانشگاه علوم پزشکی مازندران قدردانی کرد و افزود: - علی شریفی امروز در سومین کنگره بین المللی هیپنوتیزم بالینی و علوم اعصاب در سخنانش از تمامی دست اندرکاران برگزاری به ویژه دانشگاه علوم پزشکی مازندران قدردانی کرد و افزود: این کنگره بزرگترین رویداد ما پس از کووید19 است که امیدواریم به ارتقای دانش شما کمک کند.

رییس انجمن هیپنوتیزم بالینی ایران با بیان اینکه هیپنوتیزم در علوم اعصاب به یک پدیده مهم تبدیل شده است، گفت: هیپنوتیزم خود به خود یک پدیده طبیعی است که قابل هدایت توسط درمان گر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ علی شریفی امروز در سومین کنگره بین المللی هیپنوتیزم بالینی و علوم اعصاب در سخنانش از تمامی دست اندرکاران برگزاری به ویژه دانشگاه علوم پزشکی مازندران قدردانی کرد و افزود: این کنگره بزرگترین رویداد ما پس از کووید19 است که امیدواریم به ارتقای دانش شما کمک کند.

رییس انجمن هیپنوتیزم بالینی ایران با اشاره به حضور سخنرانان و اساتید داخلی و خارجی در این کنگره اظهار کرد: خوشحالیم که برگزاری سومین کنگره با موفقیت انجام شد و امیدواریم سال آینده نیز این کنگره برگزار شود تا اطلاعات شما بروز شود.


برچسب ها: هیپنوتیزم - کنگره بین المللی - علوم اعصاب - علوم پزشکی مازندران - دانشگاه علوم - دانشگاه علوم پزشکی - بین المللی
آخرین اخبار سرویس:

یک روان پزشک: امروزه از هیپنوتیزم در بیهوشی جراحی ها استفاده می شود

یک روان پزشک: امروزه از هیپنوتیزم در بیهوشی جراحی ها استفاده می شود