مطالب مرتبط:
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان: 6 فروند یدک کش پرقدرت در دست ساخت است
ببینید | رحیم پورازغدی: کسانی داشتیم که وقتی با انگلیسی ها، آمریکایی ها و فرانسوی ها روبرو می شدند، از شدت خنده دهانشان را مثل اسب آبی باز می کردند!
تشبیه وزیر امورخارجه پیشین ایران به اسب آبی!
رحیم پورازغدی: دهان مقامات دولت قبل مثل اسب آبی باز می شد
توهین رحیم پور ازغدی به ظریف؛ دهانش مثل اسب آب باز می شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1403 ساعت 14:402024-05-27سياسي

6 فروند یدک کش با توان 6000 و 4500 اسب بخار در هرمزگان در دست ساخت است


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: شش فروند یدک کش با توان 6000 و 4500 اسب بخار و مجهز به سیستم های اطفاء حریق، مقابله با آلودگی آب دریا و بهره مندی از به روزترین سیستم های رانش در استان هرمزگان در دست ساخت است.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: شش فروند یدک کش با توان 6000 و 4500 اسب بخار و مجهز به سیستم های اطفاء حریق، مقابله با آلودگی آب دریا و بهره مندی از به روزترین سیستم های رانش در استان هرمزگان در دست ساخت است.

حسین عباس نژاد مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان امروز دوشنبه 7 خرداد، از روند ساخت شش فروند یدک کش پرقدرت شامل دو فروند یدک کش شش هزار اسب بخار و چهار فروند شناور 4400 اسب بخار دیگر که در یکی از مجتمع های شناورسازی استان درحال ساخت است، بازدید و از نزدیک موارد فنی و تجهیزاتی ساخت این شناورها را بررسی کرد.

به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان؛ این یدک کش ها دارای به روزترین سیستم های رانش و مجهز به سیستم های اطفاء حریق و مقابله با آلودگی آب دریا هستند.

عباس نژاد گفت: با الحاق این یدک کش های به بندر شهید رجایی توان اجرای عملیات پهلودهی و جداسازی کشتی ها و نفتکش ها تا حد مطلوبی افزایش و گامی مهم در راستای نوسازی ناوگان خدماتی بندر برداشته خواهد شد.


برچسب ها: استان هرمزگان - هرمزگان - بنادر و دریانوردی - استان - روند - یدک کش - دریانوردی
آخرین اخبار سرویس:

6 فروند یدک کش با توان 6000 و 4500 اسب بخار در هرمزگان در دست ساخت است

6 فروند یدک کش با توان 6000 و 4500 اسب بخار در هرمزگان در دست ساخت است