مطالب مرتبط:
اجرای طرح رتبه بندی معلمان در دولت شهید جمهور
طرح رتبه بندی معلمان در دولت شهید جمهور اجرا شد
«رتبه بندی معلمان» در دولت شهید جمهور اجرا شد/ بررسی پرداخت مطالبات رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته و متناسب سازی حقوق بازنشستگان در دستور کار کمیسیون آموزش
معلمان بازنشسته ناراضی از اعمال نشدن رتبه جدید
اجرای طرح رتبه بندی معلمان در دولت ابراهیم رییسی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 خرداد 1403 ساعت 08:002024-05-23سياسي

از کام شیرین معلمان با رتبه بندی تا پایان کابوس مدارس ناایمن


شهید آیت الله رییسی آموزش و پرورش را نه مسئله ای با اولویت، بلکه مسئله اول کشور می خواند و تاکید داشت که دوره آزمون و خطا در حوزه تعلیم و تربیت گذشته است.

- شهید آیت الله رییسی آموزش و پرورش را نه مسئله ای با اولویت، بلکه مسئله اول کشور می خواند و تاکید داشت که دوره آزمون و خطا در حوزه تعلیم و تربیت گذشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از انتخابات ریاست جمهوری؛ 12 مردادماه سال 1400 با تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولت تحویل آیت الله رییسی شد.

مرسوم است، سال اول هر دولتی باید به او فرصت داد تا سوار کار شود و چندان محل ایراد و نقد قرار نگیرد تا بتواند مسوولان مدنظر خود را منصوب، مشکلات موجود را ارزیابی و راهکارهای خود را در پیش گیرد اما دولت آیت الله رییسی چنین فرصتی نداشت؛ شرایط کشور سخت بود و هرچه زودتر باید اقدامات جدی انجام می شد.

دولت سیزدهم در حالی وزارت آموزش و پرورش را 33 ماه پیش تحویل گرفت که با چالش های بسیاری مواجه بود از کرونا و مقاومت ها جهت بازگشایی مدارس گرفته، کمبود معلم، قوانین و مصوبات بر زمین مانده همچون رتبه بندی معلمان و .

که شخص رییس جمهور با ورود به این موضوعات و رفع بخشی از آنها، اقدامات شاخصی را در کارنامه عملکردی خود ثبت کرد به طوری که مردم، دغدغه ها و دستورات آیت الله رییسی را برای رس


برچسب ها: آیت الله رییسی - آیت الله - تعلیم و تربیت - ریاست جمهوری - تنفیذ حکم ریاست جمهوری - رییسی - دولت
آخرین اخبار سرویس:

از کام شیرین معلمان با رتبه بندی تا پایان کابوس مدارس ناایمن

از کام شیرین معلمان با رتبه بندی تا پایان کابوس مدارس ناایمن