مطالب مرتبط:
عکس| تیپ و ژست منچستریونایتدی ها برای تقابل با پرسپولیس
استقلال و جواد نکونام به دنبال یک رکورد خاص در تقابل با نساجی + عکس
هفته بیست و هشتم لیگ برتر؛ تقابل استقلال با تیم سابق نکونام و نبرد پرسپولیس با آبی پوشان جنوب
ملت ایران با مشارکت حداکثری در انتخابات دشمن را مأیوس کند
بیانیه نخستین اجلاسیه خبرگان ششم: اطمینان داریم خللی در ادامه مسیر انقلاب اسلامی پیش نخواهد آمد/ مردم در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت حداکثری کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 خرداد 1403 ساعت 13:052024-05-23سياسي

تقابل مشارکت و عدم مشارکت


در کمپین مشارکت کنندگان، هر چند تلاش هایی در جهت برانگیختن این گروهِ مردّدین برای شرکت در انتخابات مجلس انجام پذیرفت، با این حال، تحلیل مناسبی از دغدغه ها و انتظارات آن ها بعمل نیامده و پیام هایی هم که تولید شد از دقّت کافی برخوردار نبودند.

- سلسله یادداشت های بررسی تحلیل کمپین های انتخاباتی مجلس دوازدهم (قسمت اول) تقابل مشارکت و عدم مشارکت در کمپین مشارکت کنندگان، هر چند تلاش هایی در جهت برانگیختن این گروهِ مردّدین برای شرکت در انتخابات مجلس انجام پذیرفت، با این حال، تحلیل مناسبی از دغدغه ها و انتظارات آن ها بعمل نیامده و پیام هایی هم که تولید شد از دقّت کافی برخوردار نبودند.

عصر ایران؛ دکتر رسول بابایی - انتخابات مجلس دوازدهم را باید با توجه به پیش زمینه ها و پس زمینه هایی در نظر گرفت که در بسترِ آن ها واقع شد.

انتخابات مجلس یازدهم در سال 1398، نخستین انتخاباتی بود که پس از اعتراضات دی ماه 1396 و آبان 1398 و ماجرای هواپیمای اکراینی برگزار شد و در آن شاهد کاهشی چشمگیر در درصدِ مشارکت کنندگان و افزایشی قابل توجّه در دعوت به عدمِ مشارکت بودیم که بی شک تأثیر آن در این انتخابات نیز مشهود بود.

از سوی دیگر، انتخابات مجلس دوازدهم مقدّمه ای است برای انتخابات ریاست جمهوری 1404 و تحلیل و درکِ درست آن می تواند در فهم و پیش بینی آن انتخاب


برچسب ها: انتخابات مجلس - انتخابات - مشارکت - شرکت در انتخابات - مجلس - انتخابات مجلس دوازدهم - هایی
آخرین اخبار سرویس:

تقابل مشارکت و عدم مشارکت

تقابل مشارکت و عدم مشارکت