مطالب مرتبط:
دیوارنگاره میدان انقلاب منقش به تصویر شهدای خدمت شد
رهبر معظم انقلاب فردا بر پیکر شهدای خدمت اقامه نماز می کنند
اجتماع جوانان مقاومت در بزرگداشت شهدای خدمت/ آنان در راه خدمت به انقلاب، مردم و امت اسلامی به شهادت رسیدند
دیوارنگاره میدان انقلاب منقش به تصویر شهدای خدمت شد
تعطیلی موزه ملی انقلاب اسلامی ودفاع مقدس در روز تشییع پیکرهای مطهر شهدای خدمت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1403 ساعت 15:402024-05-21سياسي

خونِ پاک «شهدای خدمت» موتور محرکه انقلاب می شود


امام جمعه کرمانشاه حادثه اخیر را موجب افزایش همدلی در کشور عنوان و تصریح کرد: خون پاک شهدای خدمت، موتور محرکه انقلاب خواهد شد و ما قطعا بعد از این شهدا، - ایسنا/کرمانشاه امام جمعه کرمانشاه حادثه اخیر را موجب افزایش همدلی در کشور عنوان و تصریح کرد: خون پاک شهدای خدمت، موتور محرکه انقلاب خواهد شد و ما قطعا بعد از این شهدا، شاهد تحولات مثبت و اثرگذاری در عرصه اجرایی کشور خواهیم بود.

حجت الاسلام و المسلمین غفوری در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که امروز (اول خرداد) همزمان با دو نشست شورای اطلاع رسانی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با تسلیت شهادت رییس جمهور و همراهان ایشان، این حوادث را در مسیر راه انقلاب اسلامی طبیعی دانست و افزود: انقلاب اسلامی در این 45 سال از این حوادث کم نداشته و این خون های پاک موتور محرکه انقلاب برای رسیدن هرچه سریع تر به اهداف خود می شود.

وی با بیان اینکه وجود شهدا از حضور خودشان برای انقلاب اثرگذارتر خواهد بود، افزود: همانطور که مقام معظم رهبری عنوان کردند، شهید حاج قاسم سلیمانی از خود حاج قاسم برای دشمنان خطرناکتر است و اتفاقات عظیمی که بعد از شهادت ایشان در کشورهای منطقه رقم خورده خود گواه این موضوع است.


برچسب ها: موتور محرکه - انقلاب - امام جمعه کرمانشاه - انقلاب اسلامی - کرمانشاه - شورای فرهنگ عمومی استان - نشست شورای اطلاع رسانی
آخرین اخبار سرویس:

خونِ پاک «شهدای خدمت» موتور محرکه انقلاب می شود

خونِ پاک «شهدای خدمت» موتور محرکه انقلاب می شود