مطالب مرتبط:
بزرگداشت شهدای خدمت در حسینیه امام خمینی (ره)/ گزارش تصویری
تصاویر/ مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در مدرسه علمیه ولیعصر(عج) تبریز
یکشنبه؛ گشایش و امضای دفتر یادبود شهدای خدمت در وزارت امور خارجه
مراسم عزاداری و گرامیداشت شهدای خدمت در بوشهر
تصاویر/ مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر انقلاب
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 10:002024-05-26سياسي

امیر صباحی فرد: شهدای خدمت مزد خادمی مخلصانه خودشان را دریافت کردند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش به همراه امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از گروه پدافند هوایی شهید حبیبی تهران و سایت های موشکی و راداری این مواضع پدافندی .

- فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: رییس جمهور شهید و همراهان او در راه خدمت به کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و مزد خادمی مخلصانه خودشان را از خداوند متعال دریافت کردند و نام و یاد آنان تا ابد جاودانه خواهد ماند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش به همراه امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از گروه پدافند هوایی شهید حبیبی تهران و سایت های موشکی و راداری این مواضع پدافندی بازدید کرد و توان عملیاتی و آمادگی دفاعی این یگان پدافندی را مورد بازدید قرار داد.

وی اظهار کرد: همانگونه که پدافند هوایی عملکردی درخشان در سال های دفاع مقدس داشته، امروز نیز نقش حیاتی در مراقبت از مرز های ایران و تأمین امنیت کشور ایفا می کند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر ضرورت هوشیاری و حساسیت هر چه بیشتر در حفظ تمامیت ارضی کشور، افزود: لحظه ای در صیانت از مرز ها و منافع جمهوری اسل


برچسب ها: نیروی پدافند هوایی ارتش - نیروی پدافند هوایی - پدافند هوایی - پدافند هوایی ارتش - نیروی پدافند - پدافند - هوایی
آخرین اخبار سرویس:

امیر صباحی فرد: شهدای خدمت مزد خادمی مخلصانه خودشان را دریافت کردند

امیر صباحی فرد: شهدای خدمت مزد خادمی مخلصانه خودشان را دریافت کردند