مطالب مرتبط:
معافیت محصولات زنبور عسل از مالیات بر ارزش افزوده تصویب شد
معافیت مالیاتی جدید تصویب شد
فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت تصویب شد
فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت تصویب شد+جزییات
فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت تصویب شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1403 ساعت 09:352024-05-27اقتصادي

تصویب 18 مصوبه در کمیسیون ماده 5 شهرستان زاهدان


معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از تصویب 18 مصوبه در کمیسیون ماده پنج شهرستان زاهدان در خردادماه جاری خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از تصویب 18 مصوبه در کمیسیون ماده پنج شهرستان زاهدان در خردادماه جاری خبر داد.

سید مهدی میری در گفت وگو با ایسنا، افزود: ساماندهی بلوار پیامبر اعظم(ص) زیباشهر و اصلاح طرح های تفصیلی-تفکیکی واحدهای تجاری سایت های نهضت ملی مسکن آرمانشهر و تفتان شهر زاهدان از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

وی ادامه داد: کمیسیون ماده 5 کمیسیونی است که بر اساس قانون تاسیس شورایعالی شهرسازی و معماری ایران به بررسی و تصویب مسائل مربوط به طرح های تفصیلی شهری و تغییرات آن ها در هر منطقه می پردازد.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: در این راستا همواره تلاش شده است طرح ها در کمیسیون ماده پنج به نحوی تصویب شود که علاوه بر کمک به توسعه شهری و ساخت و سازهای زیبا به اصول کیفی در ساخت نیز اهتمام ویژه شود.

همچنین معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از تصویب طرح تفصیلی و تفکیکی سایت 150 هکتاری طرح نهضت ملی سراوان خبر داد.


برچسب ها: اداره کل راه و شهرسازی - شهرسازی - سیستان و بلوچستان - کمیسیون ماده - استان سیستان و بلوچستان - شهرستان زاهدان - معاون شهرسازی
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 18 مصوبه در کمیسیون ماده 5 شهرستان زاهدان

تصویب 18 مصوبه در کمیسیون ماده 5 شهرستان زاهدان