مطالب مرتبط:
باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم منهدم شد
انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
باند کلاهبرداری با کپی کارت بانکی در زنجان متلاشی شد
بازداشت اعضای یک باند کلاهبرداری به روش اسکیمینگ در زنجان
باند کلاهبرداری با کپی کارت بانکی در زنجان متلاشی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 ساعت 15:002024-04-29سياسي

انهدام باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم


دادستان عمومی و انقلاب قم از شناسایی، انهدام و صدور کیفر خواست برای متهمین باند حرفه ای و سازمان یافته کلاهبرداری و انتقال اسناد ملکی در استان خبر داد.

- ایسنا/قم دادستان عمومی و انقلاب قم از شناسایی، انهدام و صدور کیفر خواست برای متهمین باند حرفه ای و سازمان یافته کلاهبرداری و انتقال اسناد ملکی در استان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن غریب دادستان عمومی و انقلاب قم از شناسایی، انهدام و صدور کیفرخواست برای متهمین باند حرفه ای و سازمان یافته کلاهبرداری و انتقال اسناد ملکی در استان خبرداد و اظهار کرد: این باند با شناسایی املاک با ویژگی های خاص و جعل قول نامه های غیر رسمی انتقال آن ها و طرح دادخواست حقوقی الزام به تنظیم سند رسمی با شگردهای متقلبانه اقدام به ابطال سند رسمی مالکین واقعی و صدور سند رسمی به نام متهمین می کردند.

دادستان قم با بیان اینکه با شکایات مردمی و انجام تحقیقات فنی این باند کلاهبردار حرفه ای شناسایی شدند، گفت: با صدور دستورات قضایی شعبه 2 دادستانی استان 7 نفر از متهمین سابقه دار این باند شناسایی و رسیدگی تخصصی به اتهامات آنان آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری قم، وی در خصوص شگرد این باند تصریح کرد: این باند با شناسایی و کسب اطلاعات و مدارک قطعات و زمین های مختلف با اسناد رسمی و


برچسب ها: دادستان عمومی و انقلاب - سازمان یافته - کلاهبرداری - عمومی و انقلاب - دادستان عمومی - صدور کیفر خواست - دادستان
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم

انهدام باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم