مطالب مرتبط:
پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در آسیا
گل های تیم ملی فوتسال ایران به تایلند در فینال قهرمانی آسیا آفتاب نو | اخبار ورزشی
رییس جمهور کشورمان قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
تبریک باشگاه پرسپولیس به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 22:352024-04-28ورزشي

تبریک سفارت ایران در تایلند در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال


سفارت جمهوری اسلامی ایران در تایلند، قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت های آسیا را به همه ورزشکاران، مربیان، سرپرستان و سایر اعضای تیم اعزامی تبریک گفت.

- سفارت جمهوری اسلامی ایران در تایلند، قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت های آسیا را به همه ورزشکاران، مربیان، سرپرستان و سایر اعضای تیم اعزامی تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در راستای ایفای مسئولیت های خود تلاش کرد تا در حد توان با اطلاع رسانی در خصوص مسابقات تیم ملی در کانال های ارتباطی خود و کمک به حضور تماشاگران پرشور ایرانی در ورزشگاه ها برای تشویق تیم ملی، سهمی هرچند اندک در این موفقیت بزرگ داشته باشد.

حیدری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند، نیز با حضور در سالن برگزاری مسابقات با کیومرث هاشمی، وزیر ورزش، آقای تاج رییس فدراسیون فوتبال، دیدار و گفتگو کرده و از نزدیک شاهد قهرمانی تیم پرافتخار ایران بود.

تیم فوتسال ایران که در 12 دوره از 16 دوره قبلی مسابقات، قهرمان شده بود در این رقابت ها نیز توانست با غلبه بر تایلند در بازی نهایی با نتیجه چهار بر یک، بار دیگر عنوان قهرمانی را کسب کند.

ملی پوشان ایران در این مسابقات با سه برد در مرحله گروهی در برابر افغانستان، بحرین و کویت با اقتدار به مرحله حذفی صعود کردند و در بازی های یک


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - سفارت جمهوری اسلامی ایران - جمهوری اسلامی - تیم ملی فوتسال - تیم ملی - ایران - جام ملت های آسیا
آخرین اخبار سرویس:

تبریک سفارت ایران در تایلند در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال

تبریک سفارت ایران در تایلند در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال