مطالب مرتبط:
یک جلسه محرومیت از همراهی تیم در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور
در جلسه وزیر صمت با کمیسیون اصل نود چه گذشت؟
آاس رم 1-3 بولونیا؛ چه تیمی شایسته تر از بولونیا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؟
روز سیاه تاریخ فوتبال خوزستان
روز سیاه تاریخ فوتبال خوزستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 ساعت 00:152024-04-22ورزشي

در جلسه اضطراری برای حفظ سهمیه فوتبال خوزستان در لیگ برتر چه گذشت؟


جلسه ای اضطراری با محوریت بررسی وضعیت تیم های فولاد، استقلال خوزستان و نفت آبادان و رفع مشکلات این تیم ها در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد.

- ایسنا/خوزستان جلسه ای اضطراری با محوریت بررسی وضعیت تیم های فولاد، استقلال خوزستان و نفت آبادان و رفع مشکلات این تیم ها در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد.

جلسه اضطراری و هم اندیشی شامگاه دوشنبه، سوم اردیبهشت به دعوت هیات فوتبال خوزستان و میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان برای جلوگیری از سقوط و حفظ سهمیه فوتبال خوزستان در لیگ برتر با حضور حمید بنی تمیم مدیر کل ورزش خوزستان، عبدالکاظم طالقانی رییس هیات فوتبال استان، بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه فولاد، حسین رحمانی مدیرعامل باشگاه نفت آبادان و ابراهیم نصیرنیا رییس هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این جلسه با اشاره به نتایج و وضعیت نمایندگان استان در لیگ برتر، عنوان کرد: در این چند هفته باقی مانده می طلبد فضایی فراهم شود که جامعه فوتبالی از مدیران تا اصحاب رسانه و هواداران با همدلی و یک وفاق استانی زمینه کسب نتایج مطلوب این باشگاه ها را فراهم آورند.


برچسب ها: خوزستان - اداره کل ورزش و جوانان - استقلال خوزستان - فوتبال خوزستان - اداره کل ورزش - ورزش و جوانان - نفت آبادان
آخرین اخبار سرویس:

در جلسه اضطراری برای حفظ سهمیه فوتبال خوزستان در لیگ برتر چه گذشت؟

در جلسه اضطراری برای حفظ سهمیه فوتبال خوزستان در لیگ برتر چه گذشت؟