مطالب مرتبط:
290 عدد کارت سوخت غیرمجاز در کردستان ضبط شد
محموله کالای قاچاق پنج میلیارد ریالی در خرم آباد کشف و ضبط شد
کشف 30 میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
کشف 30 میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
فیلم| سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 ساعت 15:252024-05-01پزشكي

کشف و ضبط 1200 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان


مدیر نظارت بر فرآورده های خوراکی، آشامیدنی و آرایشی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از کشف و ضبط بیش از 1200 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و قاچاق از یک واحد صنفی عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مدیر نظارت بر فرآورده های خوراکی، آشامیدنی و آرایشی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از کشف و ضبط بیش از 1200 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و قاچاق از یک واحد صنفی عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

الهام تاجر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ارزش این میزان کالای غیرمجاز بیش از یک میلیارد ریال بود که واحد صنفی متخلف به دستور مقام قضایی تعطیل شده و پس از تکمیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی خواهد شد.

وی ضمن هشدار به خطر استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز، تصریح کرد: مواد غیرمجاز و به ویژه فلزات سنگین که در این گونه محصولات به کار می رود، بسیار خطرناک و حتی سرطان زا بوده و در بلندمدت آسیب های جدی و جبران ناپذیری به پوست وارد می کنند.

مدیر نظارت بر فرآورده های خوراکی، آشامیدنی و آرایشی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تأکید کرد: شهروندان هنگام خرید کالاهای سلامت محور به نشان غذا و دارو و تاریخ مصرف بر روی برچسب دقت کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به معاونت


برچسب ها: لوازم آرایشی و بهداشتی - آرایشی و بهداشتی - لوازم آرایشی - بهداشتی - دانشگاه علوم پزشکی کاشان - غیرمجاز - دانشگاه علوم پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط 1200 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان

کشف و ضبط 1200 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان